حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ برای iOS 8 و اندروید ۴ به قبل و به کل برای ویندوزفون از دسترس خارج می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | پیام رسان

بهمن ۹۸ احتمالا برای میلیون ها کاربر واتس اپ تاریخ خوبی نخواهد بود چرا که واتس اپ برای iOS 8 و اندروید ۴ به قبل و به کل برای ویندوزفون از دسترس خارج می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره از قطع پشتیبانی واتس اپ از سیستم عامل های مختلف صحبت کنیم.

قطع پشتیبانی واتس اپ از سیستم عامل های مختلف

واتس اپ

واتس اپ

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحه پشتیبانی واتس‌اپ، از تاریخ ۱ فوریه سال ۲۰۲۰ برابر با ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ کاربران گوشی‌های آیفون که همچنان از iOS 8 یا نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل موبایلی استفاده می‌کنند، دیگر قادر به استفاده از این پیام رسان محبوب نخواهند بود. در حال حاضر امکان ساخت و تایید اکانت برای کاربران iOS 8 وجود ندارد و مالکین گوشی‌های اپل باید سیستم عامل گوشی خود را به iOS 9 یا بالاتر بروزرسانی کنند.

البته این موضوع فقط شامل حال کاربران iOS نمی‌شود، بلکه واتس‌اپ در بیانیه رسمی خود اعلام کرده است که از این پس کاربران اندروید ۲.۳.۷ (نان زنجبیلی) و یا نسخه‌های پیش از آن، قادر به ساخت و تایید حساب کاربری در واتس‌اپ نخواهند بود.

همچنین از تاریخ 12 بهمن کاربران گوشی‌های اندرویدی برای استفاده از واتس‌اپ باید سیستم عامل موبایلی خود را به نسخه 4 اندروید یا نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهند؛ در غیر این صورت دسترسی آن‌ها به این پیام رسان قطع خواهد شد. اما در این بین سر کاربران ویندوز فون به کلی کلاه رفته است، زیرا دسترسی کاربران تمام نسخه‌های ویندوز فون از 20 روز دیگر به طور کلی قطع خواهد شد.

اولین نسخه از پیام رسان واتس‌اپ در سال 2009 برای سیستم عامل iOS عرضه شد و پس از مدتی نسخه اندرویدی آن در ماه اکتبر سال 2010 عرضه شد. در حال حاضر پیام رسان واتس‌اپ 1.5 میلیارد کاربر فعال دارد و احتمالا نمی خواهد هزینه پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی که تعداد کمی کاربر نسبت به کل کاربران دارد را بپردازد.

نظر شما چیست؟ شما از چه سیستم عاملی استفاده می کنید؟ از واتس چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil xperai1

واتسپ پیامرسان خوبیه اما به نظر من اصلا توان رقابت با تلگرامو نداره

Milad7

واتس بد نیست ولی ت لگ ر ا م یه دنیای دیگه اس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)