حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

تا کنون سابقه نداشته است که سامسونگ به یک پرچمدار خود (و در نتیجه به یک موبایل خود) سه آپدیت اساسی بدهد. با این وجود اما از گلکسی اس ۶ به این سو، هر ساله شایعاتی منتشر می شود که شاید سامسونگ سومین آپدیت اساسی را برای پرچمدارهایش ارایه کند. اساس این شایعات هم پاسخگویی ضعیف مرکز ارتباط با مشتریان سامسونگ است. بر همین اساس امروز گفته می شود که شاید آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم بالاخره سامسونگ پشتیبانی خود را حداقل در بخش پرچمدار، به سه سال افزایش می دهد یا خیر؟

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

حالا که دوباره به گلکسی اس ۸ نگاه می کنم به خاطر می آورم که این دستگاه اولین دستگاه با رابط کاربری جدید سامسونگ اکسپرینس بود که البته نامش دوام زیادی نداشت. این رابط کاربری آغاز آیکون های جدید سامسونگ بود.

سامسونگ به صورت رسمی تایید نکرده است که آپدیت اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0 برای گلکسی اس ۸ ارایه می شود یا نه اما یک اپراتور پاسخگو به پرسش های مشتریان سامسونگ ادعای جالبی کرده که پایین تر آن را می خوانیم:

از تماس شما با بخش خدمات پس از فروش سامسونگ متشکریم. باتوجه به درخواست شما جهت ارایه‌ی اندروید ۱۰ باید اعلام کنیم که جای نگرانی وجود ندارد. در حال ارایه آپدیت اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۸ نیز برنامه‌ریزی شده است. البته در حال حاضر نمی‌توانیم زمان دقیق انتشار این آپدیت را اعلام کنیم. به‌همین دلیل از شما تقاضا داریم شکیبا باشید.

نقد و بررسی گلکسی اس ۸ (Galaxy s8): جوان

پیش از این نیز بارها همین موضوع برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ رخ داد اما هیچ کدام از این دستگاه ها سومین آپدیت خود را به صورت رسمی دریافت نکردند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۸ آنقدر خوش شانس باشد که یک سال دیگر طعم اندروید جدید را بچشد؟ اندرویدی که دیگر نام دسر روی آن نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر ارائه بشه که واقعا عالیه و دم سامسونگ گرم 😛

Mohammad 13759

جوووووووووووووووووووون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)