حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱ محتمل است

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با گلکسی نوت ۷ که شاید باید اسمش را نیاوریم (!) اولین دستگاه سامسونگ بود که با فناوری جذاب تشخیص عنبیه چشم که البته برخلاف نامش اصلا خوب کار نمی کرد، ارایه شد. پس از آن شاهد گلکسی اس ۱۰ هستیم که این سیستم را حذف کرده است اما برای کسانی که گلکسی اس ۱۱ می خواهند بخرند خبر خوبی داریم. گفته می شود که سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱ محتمل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱

سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱

همانطور که می دانید، شرکت سامسونگ در فوریه سال آینده میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. بنابراین روز‌به‌روز اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصولات منتشر می شود. اخیرا بعضی از مشخصات دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس لو رفته که ما را از وجود سنسور ToF در دوربین سلفی آگاه می کنند.

سنسور جدید قابلیت شناسایی چهره سه بعدی را برای دستگاه فراهم می آورد. از آنجایی که برای عملی شدن فناوری مذکور باید از چند دوربین سلفی استفاده کرد، بنابراین گوشی S11 پلاس به دو حفره درون نمایشگری مجهز می شود. البته شرکت کره ای پیش از این اعلام کرده بود که ابعاد حفره ها را کاهش خواهد داد. بنابراین نسبت صفحه نمایش به بدنه تقریبا ثابت باقی می ماند.

گلکسی اس ۱۱ با دوربین ToF در عقب و جلو ارایه خواهد شد

ظاهرا نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ نیز پس از بروزرسانی جدید اندروید ۱۰ قابلیت شناسایی چهره سه بعدی را پیدا خواهد کرد. با اضافه شدن سنسور ToF دوم به گوشی گلکسی S11 پلاس، می توان انتظار داشت که نسل بعدی گلکسی S حین باز کردن قفل صفحه از امنیت بیشتری برخوردار شوند. در اینجا باید خاطر نشان کرد که سیستم شناسایی چهره سری گلکسی اس ۱۰ وابستگی بسیار زیادی به سنسور جلویی دارد و این موضوع امنیت محصولات را به خطر می اندازد. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت که درون نمایشگر این دستگاه ها قرار گرفته نیز مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود آورده است.

اینطور که پیداست، شرکت سامسونگ برای دوربین اصلی گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز از یک سنسور ToF استفاده می کند تا بدین ترتیب شرایط لازم برای اجرای واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) بهبود یابد. پیش از این گفته می شد که غول فناوری کره ای قصد دارد تا سنسورهای ToF را در سری گلکسی نوت ۱۱ به کار گیرد.

طراحی گلکسی اس ۱۱ شبیه به گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود

اما ظاهرا زودتر از این شاهد اضافه شدن سنسورهای جدید خواهیم بود. نکته قابل توجه دیگر آن است که دوربین اس ۱۱ پلاس امکان زوم اپتیکال ۵ برابر را برای کاربر فراهم می کند. از طرفی یک سنسور 108 مگاپیکسلی جدید (ساخت شرکت های سامسونگ و شیائومی) نیز در این محصول تعبیه شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

ایشالا دیگه باید خودمون رو آماده کنیم برای خرید اس 11 یا نوت 11👏
چون اس 11 و نوت 11 خیلی خیلی بهتر از اس 10 و نوت 10 هستن و خریدشون نسبت به اونا عاقلانه تره.

Taskin

به هیچ چیز کاری ندارم
چرا اگزینوس ۹۹۰!!!!!!!!!!!!!!!

سردار بلوچ

الان از اگزینوس ۹۹۰ راضی نیستی ؟؟؟چیش بده اسمش؟؟؟

pedram_01

سردار بلوچ

سلام اگزینوس 990 به هیچ عنوان جالب نیست برای سال 2020 اول اینکه سی پیو از دو هسته مگنوس 5 که احتملا کورتکس a77 هست و از دو هسته کورتکس قدیمی a76 داره استفاده میکنه و رقیب هاش همه از 4 هسته a77 استفاده میکنند . و این خودش یک ضعف هست مثل ضعفی که پارسال داشت . البته در سی پیو این ضعف خیلی کمه و رقیب و نزدیک هستن به هم

اما میرسیم به گرافیک. گرافیک مالی جی 77 با 11 هسته اگ اگ 35 درصد نسبت به مالی جی 76 با 12 هسته !!! قدرت و عملکرد بهتری داشته باشه تازه میرسه به عملکرد و قدرت گرافیک ادرینو 640 در اسنپ 855 . که من شک دارم 35 درصد افزایش قدرت داشته باشه خود سامسونگ که گفت 20 درصد که اگ اینطور باشه گرافیکش حتی با اسنپ دراگون 855 هم نمیتونه رقابت کنه چه برسه اسنپ 865

Jason bourn

میشه بگی‌منبعت ‌کجاس میگی‌۳۵ درصد قوی تره ادرنو ۶۴۰؟

سا یت واقعا بی صاحبه حالا قصد توهین به جناب ع طا یی ندارم ولی شما خودتون که احیانا دستتون تو یه کاسه نیس با چالتون؟ کامنتارو بررسی نمیکنید از این طرفم فحشای خوا هر ما دری چالتون رو که حذع نمیکنین مال دیگران رو حذف میکنین توجیهتونم اینه بلاک کنین باز میسازن پس بلاکم نمیکنین یعنی چی واقعا این کاراتون جدا کار سختیه رسیدگی به کامنت ها

pooria

اقای عرفانی کجاست پیداش نیست

_V_

فکر کنم تا تحول ایجاد نشه نیان دیگه

سردار بلوچ

سنگین ترین و مودب ترین فرد این سایت نیما عرفانی بود که اونم با کاراتون پروندین تو باقالیا …

Mahdi

گود

pedram_01

یک هفته پیش وقتی این اپدیت برای گلکسی اس 10 5 جی امد حدس زدم که حتما این قابلیت به اس 11 هم میاد ولی از رندر هایی که از اس 11 دیدم حدس زدم که دوربین tof جلو زیر نمایشگر هست و معلوم نیست . یعنی فقط دوربین عمق سنج زیر صفحه نمایش هست برای اسکن سه بعدی . البته فقط حدسه .

علی شیخ زاده

بنظرم با توجه به مشکلات فراوان حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، تشخیص چهره سه بعدی لازمه

Milad7

ظاهرا کامنت ها پاکسازی شدن .دیشب که افتضاح بازار بود 😐

Milad7

*سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی گلکسی اس ۱۱ محتمل است

اگر بشه که عالیه واقعاکمبودش نقص بزرگی برای پرچمدارهای سامسونگ بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)