حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو اس ۵ با دوربین لوزی و اسنپدراگون ۷۱۲ دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، ویوو

پنج روز پیش بود که در ترنجی ویوو وی ۱۷ (Vivo V17 )‌ را با دوربین لوزی دیدیم. مشخصات گوشی ویوو اس ۵ (Vivo S5) در گیکبنچ منتشر شده و این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۱۲ استفاده می‌کند. ویوو اس ۵ در ۲۳ آبان در چین رونمایی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ویوو اس ۵ با دوربین لوزی و اسنپدراگون ۷۱۲ صحبت کنیم.

ویوو اس ۵

ویوو اس ۵

ویوو اس ۵

شرکت چینی ویوو گوشی بعدی سری S خود را در تاریخ ۲۳ آبان در چین رونمایی می‌کند. پیش از این تصاویر و ویدیویی از گوشی ویوو اس 5 (Vivo S5) در رسانه‌ها منتشر شده بود و هفته گذشته نیز برخی مشخصات این دستگاه در وبسایت TENAA دیده شد و حالا لیست جدیدی از مشخصات گوشی جدید ویوو در گیک بنچ مشاهده شده است.

ویوو S5 دارای شماره مدل V1932A است و از تراشه اسنپدراگون 712 بهره می‌برد. این گوشی به 8 گیگابایت رم مجهز شده و بر روی سیستم عامل اندروید 9 پای اجرا می‌شود. ما انتظار داریم ویوو اس 5 از دوربین عکاسی قدرتمندی برخوردار باشد. طبق لیست TENAA، گوشی ویو S5 در دو نسخه عرضه می‌شود؛ یکی با دوربین سه گانه و دیگری با دوربین پنج گانه در پشت. هر دو نسخه از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند، اما در پشت یک نسخه با دوربین سه گانه 48 + 8 + 5 مگاپیکسلی و دیگری با دوربین پنج گانه 48 + 8 + 5 + 2 + 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

ویوو اس 5 دارای باتری 4010 میلی‌آمپرساعتی است و از صفحه نمایش 6.44 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. همچنین حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی برای این گوشی موجود است. شرکت ویوو گوشی S5 را فردا، یعنی ۲۳ آذر ۲۰۱۹ معرفی می‌کند.

نظر شما درباره ویوو اس ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

730g اونقدر قدرت نداشت چه برسه ۷۱۲ منسوخ شده خخ این شرکتم چپه داره میزنه با اون طراحی شبه تخمی…

afsoon

اسنپ۷۱۲ برای عموم کاربران کافیه .حتی با ۶۶۰ هم من به هیچ مشکلی نخوردم .الان چیپ های بالارده و میانرده آنقدر خوب شدن که رقیب پرچمدار ها باشن .هرچند نسبت به کایرین ۸۱۰ و جی ۹۰ ضعیف تره ولی واقعا واسه خیلی ها کافیه .اسنپ۷۳۰ جی عالیه .همین ۷۱۲ هم دست کمی از ۸۳۵ ندارد

Dr.Nazer


آره بابا اصن گوشی چیپست هم نداشته باشه مشکلی واسه کاربر ایجاد نمیکنه

afsoon

میانرده های سامسونگ که یه مشت چیپ اشغال دارن 😂😂چجوری هست اونا رو خوب میگید ازشون؟ همین الآنم اسنپ۷۱۲ خیلی خیلی قدرتمند تر از چیپ های اگزینوس ای۵۱ و ای۳۱ و کلا میانرده های سامسونگ هست .چی میزنید بگید ما هم بزنیم یکم خوش باشیم

Dr.Nazer

باشه بابا تو خوبی برو از همون چشم بادومیا بالا برو، اگه شیائومی هم چیپست اختصاصی داشت باز از اسنپ تعریف می‌کردی؟!
برو ترول خانم که ریپلای کردنت تلف کردن وقته…

_V_

الان اسنپ ۷۱۲ با ۸۳۵ مقایسه کردی؟

سردار بلوچ

۷۱۲ برای عموم کاربران خوبه ؟؟؟ هننن؟؟؟…
والا جوری توی این سایت دبدبه و کبکبه راه انداختین که چرا هنوزم از اسنپ ۸۵۵+ توی اکثر پرچمدارا استفاده میکنن و چرا زودتر سراغ اسنپ ۸۶۵ نمیرن که یکی از بیرون سایت بیاد اینارو بخونه …
طرف هنگ می‌کنه آب میشه می‌ره تو زمین میگه بابا اینا کین همشون گیمر هستن ما تو این دنیا فقط میانرده دسمونه 😂😂😂

afsoon

میخاستی بگم خوب کاری کرده پرچمدار هزار و خورده ای دلاری از اسنپ۸۵۵ معمولی استفاده کرده ؟ 😂😂این گوشی نهایت دویست دلار هست دویست دلار یعنی قیمت ای ۳۰ اس😂می‌دونی یه دنیا ضعیف تره ؟

سردار بلوچ

افسون چرا خودتو میزنی به اون راه ؟؟واقعا چرا…؟
اصلا تو بگو قیمت این گوشی با این طراحی تخماتیک ۲ هزار تومنه وقتی هیچگونه پشتیبانی ازش توی ایران نمیشه مگه طرف مخش رد داده گوشی بگیره که فردا روز اگه مشکلی براش پیش اومد نتونی ببری مغازه بگی این قطعشو می‌خوام!!
اصلا اینم ولش کن میتونی بری بجز گارد فابریک داخل جعبه واسش یدونه ژله ای گیر بیاری اونم واسه (این مدل لوزی )😂😂

mehrdad_ma

اون برای پرچمدار واقعی یا منعطف واقعی استفاده میشه

afsoon

طراحیش خاص و زیباست به نظر من .

Milad7

چینش دوربین ها خیلی زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)