حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی اس ۱۱ شبیه به گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

طبق اطلاعاتی که لو رفته می بینیم که طراحی گلکسی اس ۱۱ شبیه به گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. البته این به معنی بدون تغییر ماندن طراحی نیست و باید گفت که قطر سوراخ نمایشگر کمتر می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی گلکسی اس ۱۱

طراحی گلکسی اس ۱۱

طراحی گلکسی اس ۱۱

اولین مرتبه سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم طراحی گلکسی اس ۱۱ مشابه گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. سامسونگ می‌تواند همراه با گوشی‌های خانواده گلگسی اس ۱۱ خودش، ظاهر بدون نمایشگر حفره‌دار نظیر برخی مدل‌های سری گلکسی ای را ارائه کند. اما اینطور به نظر می‌رسد که همچنان شاهد حضور طراحی حفره روی صفحه خواهیم بود. به نقل از یک افشاگر معتمد با نام کاربری Ice Universe، گوشی های گلکسی اس ۱۱ سامسونگ از یک حفره در مرکز قسمت بالایی نمایشگر خود، درست آنچه در نوت ۱۰ دیده بودیم برخوردار خواهند بود. البته این حفره کمی باریک‌تر و کوچک‌تر از مدل‌های کنونی خواهد بود.

گلکسی اس ۱۰ نخستین گوشی سامسونگ بود که با نمایشگر Infinity-O، یک حفره‌ی د ایره‌ای در سمت راست قسمت بالایی نمایشگر همراه بود. گلکسی نوت ۱۰ که چند ماه پیش معرفی شد نیز از همین راه حل استفاده می‌کرد، ولی این حفره به بخش میانی صفحه جابجا شده بود. ظاهرا غول کره‌ای تصمیم گرفته است تا از همین ترکیب برای پرچمدارهای بعدی خودش استفاده کند. این افشاگر برای آنکه منظور خودش را بهتر بفهماند، با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده یک رندر سه بعدی را نیز منتشر کرده است.

براساس شایعات پیشین، گلکسی اس ۱۱ سامسونگ در پنج مدل با اندازه‌ای بزرگ‌تر از نسل گذشته‌ی خودش عرضه خواهد شد. این مدل‌ها از نمایشگرهای منحنی با اندازه‌ای متفاوت برخوردار خواهند بود؛ هرچند این انحنا به اندازه‌ی آنچه در نمایشگر گوشی هواوی میت 30 پرو می‌بینیم نخواهد بود.

به گفته‌ی این افشاگر، گوشی معرفی نشده‌ی ویوو اس ۵ دارای کوچک‌ترین حفره روی نمایشگر است که اندازه‌ی آن بسیار کوچکتر از گلکسی نوت ۱۰ و اس ۱۰ سامسونگ خواهد بود. حال سوال اینجاست که قطر حفره‌ی روی نمایشگر گلکسی S11 نیز هم اندازه با ویوو است یا آنکه کمی بزرگ‌تر خواهد بود؟ همچنین خبرهای خوبی در مورد دوربین پشتی این گوشی نیز شنیده می‌شود.

نظر شما درباره گلکسی اس ۱۱ و طراحی احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

چینی ها پرچمداران نسل آینده خودشون رو بدون حاشیه و با دوربین زیر نمایشگر میسازن سامسونگ میخاد باز تکرار کنه😐

Jason bourn

شما برو همونا رو بخر

Mr_asterky

حرف حق

_V_

بوی سوزش میاد

سخته ببینی پرفروش ترین پرچمدار اندرویدی دست سامسونگه هرسال نه؟

اون هواوی برندی ک همش ازش مایه میذاری هم مگر با پایین رده های ۱۴۰ دلاری بتونه توی تعداد گوشی! بزنه بالا 😂

Mohammad 13759

این گوشی دوربین عقبش مانند نوت ۱۰‌ پلاس است یا مثل قبل وسط پنل پشتی هستش

afsoon

نوت۱۰ خودش کپی پی ۳۰ پرو بود .

Dr.Nazer


آخه ترول بدبخت طرف اومده پرسیده چینش دوربیش مث نوت ۱۰ئه یا اس ۱۰؛ تو میگی نوت ۱۰ خودش کپی از پی ۳۰ پرو بود؟! چه‌ربطی داشت الان دقیقا؟ همه‌جا باید از دکل چینیا بالا برین؟ خبر از فروش پرایدم بیاد یه‌جوری این چینیا رو جا میدین توش

chalton

3 ماه دیگه میشه 12 سال که مقام اول بودن دنیای موبایل رو برای خودش نگه داشته،12 سال کم نیست تو این دنیای بی رحم گوشی ها👏❤️

Mahdi

جلوش که خیلی خوشگله عقبش هم مثل اون رنگاش که لو رفته بود باشه و چیپست جدسد و دوربین جدید باشه حرف نداره

Amir galaxy

خیلی خوشگله
منتظر دوربین زیر نمایشگر هستیم !

Milad7

عالیه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)