حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی وای ۹ اس (Huawei Y9s) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

دیروز بود که در ترنجی خواندیم هواوی وای ۹ اس (Huawei Y9s) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و حسگراثرانگشت روی لبه ارایه خواهد شد. حالا امروز هواوی وای ۹ اس (Huawei Y9s) رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی وای ۹ اس

هواوی وای ۹ اس

هواوی وای ۹ اس

هواوی امروز از گوشی میان‌رده جدید خود با نام Y9s رونمایی کرد. از نظر مشخصات این دستگاه بسیار شبیه به محصول آنر، یعنی Honor 9X Pro دارد که با این تفاوت که پردازنده آنها متفاوت از یکدیگر است.

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.59 اینچی بدون هیچ ناچ و حفره‌ای درون آن است. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه 91 درصد است و رزولوشن صفحه نمایش 1080p با تراکم پیکسلی 391 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. هوآوی برای این گوشی از چیپست Kirin 710F (به جای Kirin 810 استفاده شده در آنر 9X پرو) استفاده کرده است. این تراشه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که البته به لطف شیار microSD حافظه داخلی تا  گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. سیستم عامل Y9s اندروید 9 Pie است که با رابط کاربری EMUI 9.1 شخصی‌سازی شده.

Y9s هوآوی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با مکانیزم بالاجهنده می‌باشد. در قاب پشتی این گوشی هم دوربین‌های سه‌گانه با چیدمان عمودی در قسمت بالا، سمت چپ قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی می‌باشد که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق همراه شده است.

سنسور اثر انگشت گوشی Y9s در لبه سمت راستی آن واقع شده است. این سنسور یکپارچه با کلید پاور و پایین‌تر از کلیدهای تنظیم صدای دستگاه می‌باشد. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپرساعت است و یک پورت USB-C برای شارژ آن در نظر گرفته شده. Y9s در رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و سفیدآبی (Breathing Crystal) به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت این دستگاه در عراق 239 دلار (215 یورو) اعلام شده و طرح پیش‌فروش آن هدیه‌ای به ارزش 99 دلار خواهد داشت. با این حال هنوز درخصوص زمان فروش و در دسترس بودن این گوشی در نقاط دیگر جهان اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظر شما درباره هواوی وای ۹ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr_asterky

هواوی هم تا دو سال دیگه از کارین710 بیرون نمیکشه

Mahdi

کایرین به هر حال ، قیمتش خیلی زیاده ردمی و ریلمی خیلی خیلی به صفه ترن

Mahdi

نمیدونم کجای حرفم بد بوده که منفی گرفتم یا شاید هم این گوشی مقرون به صرفه ترین گوشی ۲۰۱۹ هست واقعا اگه اینطوریه یه چیزی بگید

Ali_DJ

دیگه خراب شد😔😔

Soheil Rezayi

چه گرون
بعدشم دلیل اینکه کایرین ۷۱۰ هس اینه که شامل تحریم گوگل نمیشه وگرنه باید کایرین ۸۱۰ بزاره

android 10

ار یو کیدینگ من؟؟؟؟یکم یواش این قیمت خیلی زیاده نهایت 170 تا میارزه مگه جنگه؟؟؟؟

Ali_DJ

هیییییی هواوی که یه زمانی گوشی میزد کف همه میبرید الان بخاطر آمریکا اثیر این سیاست ها شده 😔😔

calantar

من خودم به شخصه منتظر گلوبال 9x بودم تا بخرمش ولی عملا هواوی با این کارش داره ارزش خودشو پایین میاره خوب از 810 استفاده میکرد میگفتن تحریمه هست و تمام ولی این دیگه چیه پردازنده رو عوض کنه الان بنظر میاد تو خوابم نمیتونیم psmart 2020 رو با کایریرین 810 ببینیم

calantar

👑KIRIN 810👑بهترین پردازنده میانرده هست که فکر کنم تا این تحریم ها برداشته بشه سال دیگه بشه که دیگه این پردازنده ارزششو از دست میده و دوباره همون ماجرا 😖😖😖

afsoon

۱۳۰ دلار خیلی قیمت خوبی هست اما اگر اون هدیه نباشه ارزش خریدش پایین میاد

Milad7

پاپ اپ خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)