حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی وای ۹ اس (Huawei Y9s) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و حسگراثرانگشت روی لبه ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

اگر به محصولات هواوی و آنر دقت کنید مدل های مشترک زیادی دارند. مثلا به نظر می رسد هواوی می خواهد تحت برند خود، مدل آنر ۹ ایکس را ارایه کند. چون آنر 9X یک دستگاه میان رده است باید در خانواده Y هواوی ارایه شود. امروز لو رفته که هواوی وای ۹ اس (Huawei Y9s) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و حسگراثرانگشت روی لبه ارایه خواهد شد و به نظر می رسد این همان دستگاه مورد انتظار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی وای ۹ اس

هواوی وای ۹ اس

هواوی وای ۹ اس

یک سال و یک ماه پیش بود که شرکت هواوی از گوشی وای ۹ ۲۰۱۹ رونمایی کرد. نسخه بروز شده آن با نام هواوی Y9 پرایم 2019 در ماه مه سال جاری میلادی از راه رسید. حال پوستری از گوشی هواوی Y9s به اینترنت راه پیدا کرده که شامل مشخصات اصلی آن می شود. این گوشی هوشمند هواوی از صفحه نمایش 6.59 اینچی Ultra FullView بهره می‌برد که فاقد بریدگی و یا حفره است.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. هواوی برای این محصول خود 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور اثر انگشت روی فریم در نظر گرفته است. به نظر می رسد این دستگاه همان آنر ۹ ایکس با برند هواوی باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ معرفی این دستگاه منتشر نشده؛ با این حال گفته می شود قیمت آن برابر با 223 دلار است.

اگر هواوی وای ۹ اس همان آنر ۹ ایکس با برند جدید باشد، رزولوشن صفحه نمایش آن برابر با FHD+ است. این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود به پردازنده کایرین 710F مجهز می شود و از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می برد. انتظار می رود دوربین اصلی آن دارای سنسورهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی باشد و همچنین دوربین سلفی پاپ آپ آن سنسور 8 مگاپیکسلی را میزبانی کند.

از سایر مشخصات احتمالی این اسمارت فون می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ نسخه جهانی آنر 9 ایکس به پردازنده Kirin 710F مجهز شده و نسخه مخصوص بازار چین آن دارای چیپست کایرین 810 است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که هواوی وای ۹ اس (Huawei Y9s) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و حسگراثرانگشت روی لبه برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

با عرض معذرت الان این آشغال با اونی که هفته پیش معرفی شد چه فرقی داره؟اندروید ۹ و صفحه نمایش LCD و پردازنده کرین ۷۱۰ و قیمت ۲۳۰ دلار؟؟؟؟ الان k20 با مشخصات خیلی بهتر این قیمتشه.

Mahdi

آمار فروش اپل واسه همینه که اومده رتبه سوم اگه مثل برندهای دیگه هرروز یه گوشی میداد بیرون الان اول بود

Ali_DJ

واقعا هم درست میگی 😔

android 10

ریده هواوی با این گوشیا هواوی هم خیلی گرون فروش شده هرچند هنوزم از سامسونگ بهتره ولی بازم قیمتاش زیاده

Milad7

تازه یاد افتاده پاپ اپ بذاره خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)