حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی ۵ (Mi TV 5) با چیپست Amologic T972 تاریخ ۱۴ آبان ۹۸ معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | تلویزیون، شیائومی

شیائومی را بسیاری از ما به عنوان یکی از سازندگان گوشی‌های موبایل میشناسیم و لوازم جانبی آن برای همه آشناست اما بخش قابل توجهی از محصولات آن به تلویزیون‌های هوشمند اختصاصی دارد و مادامی که یک سازنده گوشی‌های هوشمند وارد دنیای تلویزیون‌ها شود، باید در انتظار معرفی هوشمندترین تلویزیون جهان از آن بود. در جدیدترین اخبار پیرامون تلویزیون شیائومی باید بگوییم که است شرکت چینی تصمیم جالبی گرفته است. تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی ۵ (Mi TV 5) با چیپست Amologic T972 تاریخ ۱۴ آبان ۹۸ معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی ۵

تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی ۵

تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی ۵

تلویزیون‌های شیائومی با عنوان Xiaomi Mi TV در بازارهای جهانی توزیع شده و در برخی موارد شاهد فروش‌های گسترده و چشمگیر بوده‌ایم. شیائومی به خوبی با سخت افزارهای کوچک اما قدرتمند آشنا بوده و در تحلیل عملکرد سیستم عامل‌ها در این سخت افزارها، استاد است. حال باخبر شده‌ایم که این شرکت چینی در حال کار بر روی یک گروه جدید از تلویزیون‌های هوشمند خود، موسوم به Mi TV 5 است.

شیائومی تلویزیون‌های Mi TV 5 را به تازگی معرفی کرده اما در اخباری غافلگیرانه، در پی تغییر برخی مؤلفه های فنی و سخت افزاری تلویزیون‌های هوشمند جدید خود است.

تلویزیون هوشمند شیائومی می تی وی ۵ (Mi TV 5) با چیپست Amologic T972 همچنان در وضوح 4K تولید گشته و گستره رنگ NTSC را تا 108 درصد پوشش خواهند داد. اینک پردازنده آنها با یک مدل سریع‌تر جایگزین شده و مقدار حافظه‌های نیمه هادی نیز در آنها تغییر یافته است. ظاهراً شیائومی خواهان افزایش توانایی و قدرت تلویزیون‌های هوشمند Mi TV 5، به منظور رقابت با بزرگان این صنعت است. کشورهایی از جمله هند و چین در زمینه خرید تلویزیون‌های هوشمند و استفاده از سیستم عامل‌های آنها، رشد قابل توجهی را به نمایش گذاشته و حالا سازندگان می‌دانند که برای جلب نظر این بازارها، می‌توانند توانایی‌های تلویزیون‌های هوشمند را گسترش دهند.

تنها چند روز مانده به انتشار رسمی تلویزیون‌های Mi TV 5، شیائومی اعلام کرده است که مشخصات فنی آنها را تغییر داده است. Mi TV 5ها با تراشه SOC مدل T972 تولید می‌شوند. T972 در لیتوگرافی 12 نانومتری و توسط Amologic تولید شده است. این تراشه تا پیش از این هم در گوشی‌های هوشمند این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته بود. این پردازنده 1.9 گیگاهرتزی با 4 هسته A55 به مراتب قوی‌تر از تراشه MediaTek مورد استفاده در تلویزیون‌های OnePlus است.

افزون بر آن، تلویزیون‌های Mi TV 5 به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز هستند. امروزه بسیاری از تلویزیون‌های اندرویدی در بهترین حالت بین 2 تا 3 گیگابایت حافظه رم را یدک می‌کشند. همچنین برای ذخیره سازی از 8 یا 16 گیگابایت حافظه برخوردار هستند. تلویزیون‌های Mi TV 5 که حالا عنوان قوی‌ترین تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر اندروید جهان را به همراه دارند، تا چند روز دیگر و در تاریخ ۱۴ آبان وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

شما منتظر نسل جدید تلویزیون های شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

” تلویزیون‌های Mi TV 5 که حالا عنوان قوی‌ترین تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر اندروید جهان را به همراه دارند، تا چند روز دیگر و در تاریخ ۱۴ آبان وارد بازارهای جهانی خواهند شد. ”
حیف که تو ایران وارد کننده رسمی ندارن…

mohammad_.b.h._

سلام ببخشین یه چن تا سؤال داستم در مورد آپدیت می ۹ اگه بشه یه آیدی چیزی بدین تو تلگرام یا اینستا بحرفیم

m.b

سلام مسئله چیه؟
همینجا بفرمایید…

mohammad_.b.h._

۲ روز قبل واسه من آپدیت miui 11 رو داده بود ولی من نت نداشتم منتظر موندم شب بزنم وقتی شب خواستم آپدیت کنم نوشت آپدیت موجود نیست میخوام بدونم چیکار کنم؟؟ یا چجوری میتونم اون آپدیتو دوباره بگیرم؟؟

mohammad_.b.h._

و یکیم اینکه قبل آپدیت گوشی رو ریست فکتوری بکنم یا بعد آپدیت؟؟؟

m.b

بله طبیعی هست…
چون آپدیت طی چند روز منتشر میشه، ممکنه شانسی روز های اول برای شما بیاد و اگر انجام ندید دوباره باید منتظر باشید تا یکبار دیگه در بررسی آپدیت بهش بر بخورید تا اینکه آپدیت برای همه عرضه بشه که اونوقت دیگه هر بار که چک کنید میبینید در دسترسه…
این فرآیند معمولاً چیزی در حدود یک هفته طول میکشه و در طول این هفته کابرای مختلف هر زمان که راحت هستن و اینترنت در دسترسه آپدیت رو انجام میدن ولی کسایی نتونستن، در پایان هفته آپدیت برای همه منتشر میشه و اونجا دیگه هر بار که چک کنن با آپدیت برخورد میکنن…
راجب ریست فکتوری هم بعد آپدیت هست و دقت کنید که به خوبی پشتیبان بگیرید…

mohammad_.b.h._

خیلی ممنون که راهنمایی کردین

afsoon

mohammad_.b.h.هفته آینده همگانی میاد .دیروز بعد از ظهر هم واسه منطقه مکزیک اومد .ریجن بزار روی مکزیک ببین آپدیت هنوزم هست یا نه .

m.b

cc9 pro از نسل جدید حسگر های زیر صفحه مستطیلی و نازکترینشون بهتره میبره که هم سریعتر از قبل هست هم محوطه بیشتری رو پوشش میده و دقیق‌تره…
همچنین خبر خوش اینه که mi note 10 یک روز بعد از cc9 pro معرفی میشه و تاخیری بین نسخه چین و جهانی نیست…
15 آبان(3 روز دیگه) mi note 10 معرفی میشه که مشخصاتش شبیه cc9 pro خواهد بود تقریباً…

m.b

طراحی cc9 نسخه آبی رو یادتون هست؟
اگر نه:
comment image
cc9 pro احتمالاً یک نسخه به همین سبک اما با خطوطی با مفهوم تر داره…
راستی یک عکس دیگه از قابلیت شاتر 32 شیائومی تو شب پیدا کردم:
comment image

smartiz

چقدر زیباست رنگ ابی ش⁦☺️⁩

afsoon

میخاستم تی وی ردمی رو بخرم قیمت خوب هم پیدا کردم اما نظرات دوستان در موردش منفی بود فقط هم بخاطر مشکلاتی که در آینده ممکن هست براش پیش بیاد .ده ملیون تومان واسه ردمی ۷۰ اینچی فوق العاده قیمت مناسب بود .حالا رفتم یه مدل تی سی ال گرفتم با همون قیمت اما ده اینچ کوچک تر .امیدوارم این برند دوست داشتنی تی وی هاش هم توی ایران فراگیر بشه

smartiz

این همه خبراز شیائومی میاد ولی دریغ از یک حدس وگمان یا رندر از xiaomi mi10 پرچمدار 2020

The Destroyer

هنوز زوده برای شایعات mi 10. فعلا باید شایعات پرچمدار بعدیش که mi note 10 هست رو بدن بیرون. بعدش هم اگه میکس ۴ وجود داشته باشه میرن سراغ اون و در آخر هم میرن سراغ mi 10 موقعی که دو پرچمدار قبلیش رو معرفی کرده باشه

Mr_asterky

خبری از HTC نیست امسال انگار پرچمدار بیرون نمیده

Milad7

اگر قیمت پایینی داشته باشه عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)