حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون شیائومی TV S Pro 100 معرفی شد: بزرگترین تلویزیون ساخته شده توسط شیائومی

نوشته

8 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، تلویزیون، شیائومی

شیائومی تلویزیون هوشمند جدیدی را با نام TV S Pro 100 در کشور چین رونمایی کرد. دستگاه مذکور، بزرگترین تلویزیونی است که این برند تاکنون ساخته است. با ترنجی همراه باشید تا درباره Xiaomi TV S Pro 100 بیشتر بدانیم.

تلویزیون شیائومی TV S Pro 100 قیمتی بیش از ۲,۵۰۰ دلار دارد

شیائومی S Pro 100 یکی از قدرتمندترین تلویزیون های هوشمندی است که هم اکنون در بازار موجود است. این دستگاه از یک تراشه چهار هسته‌ای (دارای هسته های A73) بهره می‌برد. این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز برخوردار است. این تلویزیون هوشمند دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۰۰ اینچی با حداکثر میزان روشنایی ۱,۰۰۰ نیت است. این دستگاه همچنین دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۸.۸ درصدی بوده و فریم آن فلزی است. Xiaomi TV S Pro 100 از نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ برخوردار بوده و ۹۴ درصد از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به یک سنسور نور مجهز شده تا با توجه به نور محیط، تصاویر را نمایش دهد.

Xiaomi TV S Pro 100

رفرش ریت تلویزیون Xiaomi TV S Pro 100 در حالت competitive mode معادل ۱۴۴ هرتز بوده؛ اما حداکثر رفرش ریت آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. این دستگاه به ۸ اسپیکر مجهز شده است. شیائومی تی وی اس پرو ۱۰۰ همچنین با پشتیبانی از Dolby Vision و Dolby Panorama عرضه خواهد شد. این دو ویژگی به بهبود تجربه صوتی و تصویری کاربران کمک می‌کنند.

همان طور که thetechoutlook اشاره می‌کند، تلویزیون هوشمند جدید شیائومی دارای سه گزینه برای نصب است.کاربران می توانند آن را به دیوار متصل کنند. آن را بر روی یک پایه قابل حمل قرار دهند یا Xiaomi TV S Pro 100 را بر روی پایه خود نصب کنند. این محصول دارای دو پورت ورودی HDMI 2.1 است. این دستگاه در بازار چین با قیمت ۱۷,۹۹۹ یوان یعنی حدود ۲,۵۰۳ دلار معرفی شده است. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعاتی درباره عرضه جهانی TV S Pro 100 منتشر نشده است.

تلویزیون شیائومی S75 و S65 با پنل ۱۴۴ هرتز رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این تلویزیون هوشمند جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

شیاعومی داره خوب فعالیت میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی