حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۲۰ در کره جنوبی عرضه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، ال‌جی

اگر تیتر این خبر برای شما عجیب است تعجب نکنید، برای ما هم عجیب است. در حالی که ۹ ماه پیش در ترنجی نقشه راه آپدیت اندروید ۹ ال جی به ما می گفت که آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۲۰ تابستان ۹۸ ارایه می شود اما حالا در میانه پاییز ۹۸ شاهد این هستیم که آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۲۰ در کره جنوبی عرضه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ ال جی وی ۲۰

ال جی وی ۲۰

ال جی وی ۲۰

ال جی وی ۲۰ با اندروید ۷ و دو سال پیش رسما معرفی شد. طبیعتا انتظار دو آپدیت اساسی اندروید را برای آن داریم و ال جی هم به آن پایبند است. با وجود اینکه این روزها خبر آپدیت اندروید ۱۰ حتی برای برندهای چینی به گوش می رسد اما ال جی که روزگاری همین V20 را به عنوان اولین موبایل اندورید ۷ معرفی کرد و سرعت ارایه آپدیت آن فوق العاده بود اما حالا سرعت ارایه آپدیت آن واقعا کند است.

البته این نکته نیز قابل توجه است که ال جی وی ۲۰ با اندروید ۷ سال ۲۰۱۶ ارایه شد، سالی که همه رقبای آن مثل گلکسی نوت ۷ با اندروید ۶ ارایه شده بودند (پس از فاجعه باتری، نسخه FE با اندورید ۷ ارایه شد که در نهایت به اندروید ۹ هم آپدیت شد).

lg-v20-review-31

ال جی وی ۲۰ (LG V20) نزدیک به یک سال قبل، به اندروید ۸ ارتقا پی کرد. حالا در ابتدای ماه نوامبر ۲۰۱۹ انتشار آپدیت اندروید ۹ برای آن آغاز شده است. البته در حال حاضر اندروید 9 تنها در اختیار کاربران کره‌ای قرار می‌گیرد و مشخص نیست چه وقت برای سایر کاربران هم ارائه می‌شود.

در عین حال ال جی اعلام کرده این کمپانی در نظر دارد تا پیش از پایان سال میلادی جاری چند گوشی دیگر، از جمله LG Q9 ،G7 One و K40 را به اندروید ۹ ارتقا بدهد. همچنین ال جی اعلام کرده در نظر دارد آپدیت اندروید ۱۰ را پیش از پایان امسال برای LG G8 ThinQ منتشر کند.

نقد و بررسی الجی وی ۲۰ (LG V20): می شنوم، بشنو

البته این زمان بندی و اخبار برای کاربران کره ای ال جی است و درباره دیگر بازارها اطلاعاتی در دست نیست. شما ال جی وی ۲۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۹ آن را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

دمش گرم برند دوست داشتنی خلاق

Sabzi

و من هنوز منتظر آپدیت واسه وی۳۰ام😐

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)