حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو ۳۶۰ نسل ۳ رسما معرفی شد اما نه توسط موتورولا

برند موتورولا خیلی خوش‌شانس نبود، چندین بار خرید و فروش شد و حالا در جدیدترین اتفاق حتی می توان گفت که بخش-بخش به فروش رسیده است. این شرکت یکی از اولین تولیدکننده های ساعت هوشمند بود که به دلیل طراحی بسیار جذاب ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ بسیار محبوب بود. این ساعت تنها در دو نسل تولید شد و حالا موتو ۳۶۰ نسل ۳ رسما معرفی شده اما نه توسط موتورولا. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره موتو ۳۶۰ ۲۰۱۹ صحبت کنیم.

موتو ۳۶۰ نسل ۳

موتو ۳۶۰ نسل ۳

موتو ۳۶۰ نسل ۳

ساعت جدید موتو ۳۶۰ درواقع توسط شرکتی به نام eBuyNow ساخته شده است. این شرکت خود را کسب‌وکاری مستقل می‌داند که محصولات الکترونیکی تولید می‌کند. eBuyNow سعی دارد با شناخت بازار مصرفی الکترونیکی و با استفاده از دارایی‌های دیگر شرکت‌ها شکاف و نیازهای موجود در این بازار را برطرف می‌کند. به صورت خلاصه یعنی موتو ۳۶۰ نسل ۳ توسط شرکت eBuyNow طراحی و ساخته شده است.

آنطور که eBuyNow می‌گوید، موتو ۳۶۰ نسل سوم قرار است با قیمت ۳۴۹ دلار و از ماه دسامبر عرضه شود. همین جا باید خاطر نشان کنم که این قیمت واقعا خیلی دوست داشتنی نیست مگر اینکه واقعا اتفاق جدیدی را بخواهد ارایه کند.

سیستم عامل موتو ۳۶۰ نسل ۳ همانند نسل های قبلی Wear OS گوگل است و بالاخره شاهد نمایشگر تمام دایره‌ای شکل در این نسل از موتو ۳۶۰ هستیم. پردازنده محصول هم اسنپدراگون ۳۱۰۰ است که در حال حاضر بهترین پردازنده برای ساعت‌های مبتنی بر Wear OS به حساب می‌آید.

یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مشخصات سخت‌افزاری موتو ۳۶۰ جدید هستند. این ساعت همچنین به سنسورهای پایش ضربان قلب، GPS و NFC برای پرداخت‌های موبایلی، مجهز شده است. این ساعت را می‌توانید در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی رزی و یا مشکی خریداری کنید که هر سه رنگ، بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ خواهند داشت.

موتو ۳۶۰ نسل ۳

موتو ۳۶۰ نسل ۳

نمایشگر ۱.۲ اینچی و دایره‌ای این ساعت، دیگر بریدگی در پایین خود ندارد. این نمایشگر OLED، رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل دارد. همچنین این پنل از ویژگی همیشه روشن یا AOD هم پشتیبانی می‌کند. در کنار نمایشگر جذاب این ساعت، دو دکمه قرار گرفته است. دکمه بالایی که قابلیت چرخش دارد و از آن برای اسکرول کردن نیز می‌توان استفاده کرد، چیز جدیدی نیست و در ساعت‌های فسیل و اپل واچ هم شاهد آن بوده‌ایم. دکمه پایینی نیز می‌تواند برای باز کردن اپلیکیشن‌هایی که کاربر تعیین می‌کند، استفاده شود.

باتری موتو ۳۶۰ جدید، ظرفیت ۳۵۵ میلی‌آمپری دارد و توسط شارژر اختصاصی و مخصوص این ساعت شارژ می‌شود. eBuyNow می‌گوید که این ساعت می‌تواند تنها در شصت دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ شود که سریع‌تر از بسیاری از ساعت‌های هوشمند کنونی در بازار است.

از نظر طراحی، موتو ۳۶۰ تنها ۵۲ گرم وزن دارد و کوچک‌تر از برخی ساعت‌های مبتنی بر Wear OS کنونی است. اما این ساعت همچنان به اندازه گلکسی واچ اکتیو ۲ و اپل واچ ۴۰ میلی‌متری کوچک نیست و تنها در یک سایز عرضه می‌شود. همچنین اگرچه طراحی مدرنی در این ساعت به کار رفته اما همچنان این محصول ضخیم است و برای مچ‌های کوچک‌تر، جذاب نخواهد بود.

بخش آویز بند در این ساعت نیز بسیار شبیه به نسل دوم موتو ۳۶۰ است. همچنین یک ایراد طراحی این ساعت این است که به سختی می‌توان آن را از دیگر ساعت‌های دیگر مثل مدل‌های فسیل متمایز کرد و حتما باید روی دکمه سمت راست آن را نگاه کرد تا لوگوی موتورولا را دید.

موتو ۳۶۰ نسل ۳

موتو ۳۶۰ نسل ۳

نمایشگر OLED موتو ۳۶۰ نسل ۳ هم به اندازه نمایشگر ساعت‌های سامسونگ و اپل، روشنایی ندارد. همچنین آنطور که نویسنده ورج پس از کار کردن با این ساعت گفته، اگرچه نمایشگر موتو ۳۶۰ رزولوشن بالایی دارد اما همچنان ممکن است از برخی زوایا، آن را به شکل پیکسل پیکسل دید. از نظر عملکرد،

از آن‌جایی که پردازنده موتو ۳۶۰ جدید با دیگر ساعت‌های به‌روز مبتنی بر Wear OS تفاوتی ندارد، سرعت و عملکرد این ساعت هم با آن‌اه تفاوتی ندارد. قطعا این ساعت به اندازه اپل واچ و یا گلکسی واچ، روان و سریع کار نمی‌کند اما این به این معنی نیست که قرار است شاهد لگ زیاد در هنگام کار با موتو ۳۶۰ جدید باشیم.

با قیمت ۳۵۰ دلار، موتو ۳۶۰ جدید یکی از گزینه‌های گران در بازار ساعت‌های مبتنی بر Wear OS به حساب می‌آید. این ساعت حتی از جدیدترین ساعت‌های سامسونگ هم گران‌تر است. در هنگام خرید این محصول، دو بند چرمی و سیلیکونی دریافت می‌کنید که به خوبی روی ساعت سوار می‌شوند و ظاهر جذابی دارند.

موتو ۳۶۰ نسل ۳

موتو ۳۶۰ نسل ۳

نظر شما چیست؟ در این بازار که ساعت هوشمند با سیستم عامل اندروید ور کم است می توانیم به این دستگاه خوش بین هم باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

ارزش این قیمت رو ندارد به هیچ عنوان

Milad7

خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)