حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر مطبوعاتی جانشین موتو ۳۶۰ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

طبق شایعات اخیر منتشر شده، موتورولا درحال کار بر روی جانشین ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ می‌باشد. انتظار می‌رود که ساعت هوشمند جدید موتورولا در IFA 2015 برلین در روزهای آینده به صورت رسمی از سوی موتورولا معرفی شود. اخیرا، رندر مطبوعاتی از موتو ۳۶۰ جدید منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

شایعات می‌گویند که این شرکت، در حال کار بر روی دو اندازه جدید برای نسخه‌ی جدید موتو ۳۶۰ است و لودهنده محبوب evleaks@ نیز یک رندر مطبوعاتی از این دستگاه را در توییتر منتشر کرده است.

طبق شایعات، این ساعت‌های هوشمند در دو مدل Moto 360S و Moto 360L عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند به یک صفحه‌نمایش ۱٫۵۶ اینچی با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل و سیستم‌عامل اندروید Wear مجهز شود. همچنین شایعات، به باتری ۲۷۰ میلی‌آمپری و ۳۷۵ میلی‌آمپری اشاره کرده بودند.

بقیه‌ی مشخصات این ساعت هوشمند لو نرفته است اما مشخصات این ساعت هوشمند در رویداد IFA برلین که در روزهای آینده برگزار خواهد شد، منتشر می‌شود.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/moto-360-successors-press-render-leaked-31-08-2015/” target=”blank” background=”#159f84″]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cortex

عالیه…بهترین ساعت هوشمند اندروید…بی صبرانه منتظرشم

emad007

تمام و کمال :good:

Chalton

🚶‍♂️

Chalton

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی