حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ایرپادز پرو (Airpods Pro) مجهز به نویزکنسلینگ با قیمت ۲۵۰‌ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

اپل خیلی بی سروصدا بالاخره هدفونی که بسیاری از طرفداران این شرکت منتظر آن بودند را معرفی کرد. ایرپادز پرو نام این هدفون جدید اپل است که از ویژگی نویز کنسلینگ هم پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اپل ایرپادز پرو

اپل ایرپادز پرو

اپل ایرپادز پرو

زمان عرضه اپل ایرپادز پرو چهارشنبه همین هفته خواهد بود و قیمت آن، ۲۴۹ دلار تعیین شده است. همچنین باید بگوییم متاسفانه یا خوشبختانه، این سری از ایرپادز هم همچنان در رنگ سفید براق عرضه می‌شود و خبری از رنگ‌های دیگر نخواهد بود.

اپل میکروفون‌هایی را داخل هرکدام از گوشی‌های این هدفون قرار داده که صدای محیط را دریافت می‌کنند و سپس با استفاده از تکنولوژی نویز کنسلینگ، این صداهای محیطی را حذف می‌کنند. به نظر می‌رسد سیستم نویز کنسلینگ این هدفون، بسیار شبیه به هدفون بیتس سولو پرو دارد که اخیرا معرفی شد. اپل در بیانیه خبری خود گفته که نویز کنسلینگ در این هدفون، ۲۰۰ بار در هر ثانیه صدای خروجی از هدفون را با توجه به نویز محیط، تنظیم می‌کند!

ایرپادز پرو همچنین دارای یک ویژگی به نام Transparency هم هست که به کاربر این امکان را می‌دهد تا زمانی که ایرپادز پرو را در گوش خود قرار داده، صدای بیرون را هم بشنود و برای مثال با کسی صحبت کند. همچنین این هدفون‌ها چیزی به نام Force Sensor دارند که به کمک آن می‌توان پخش موسیقی را کنترل کرد و یا حالت‌های نویز کنسلینگ را تغییر داد.

اپل می‌گوید ایرپادز پرو کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. این هدفون از یک ویژگی جدید به نام Adaptive EQ هم پشتیبانی می‌کند که درواقع می‌تواند موسیقی را با توجه به حالت گوش کاربر، برای او بهینه کند.

برخلاف ایرپادز کنونی، طراحی ایرپادز پرو از نوع توگوشی است و سری‌های سیلیکونی در بخش جلویی هدفون وجود دارد. این سری‌ها در سه سایز مختلف در بسته‌بندی ایرپادز پرو حاضر خواهند بود تا هرکس با توجه به اندازه گوش‌های خود، بتواند از ایرپادز پرو استفاده کند. اپل حتی گفته که یک ویژگی نرم‌افزاری هم برای این هدفون‌ها ساخته که می‌تواند به شما بگوید که آیا از سری مناسب برای ایرپادز پرو استفاده می‌کنید یا خیر! این مورد آخر اگر درست کار کند، ویژگی بسیار مهمی خواهد بود و کاربران را از سردرگمی برای انتخاب سری‌های ایرپادز پرو، نجات می‌دهد.

مثل نسل دوم ایرپادز، AirPods نیز از شارژ بی‌سیم و قابلیت صوتی Hey Siri پشتیبانی می‌کند. اپل می‌گوید ایرپادز پرو ۴.۵ ساعت شارژ دهی مداوم خواهد داشت. این میزان از شارژدهی ایرپادز کنونی کمتر است که آن هم به خاطر استفاده از ویژگی نویز کنسلینگ است. اما مثل همیشه، قاب ایرپادز جدید که این بار طراحی جدیدتری هم دارد، می‌تواند تا ۲۴ ساعت دیگر به عمر باتری ایرپادز پرو اضافه کند.

ایرپادز پرو در برابر عرق و قطرات آب هم مقاوم خواهد بود که این یعنی احتمالا به زودی در باشگاه‌های ورزشی شاهد این هدفون خواهید بود. همچنین اپل یک توری فلزی جدید هم روی میکروفون‌های ایرپادز قرار داده که هم انتقال صدا در تماس‌ها را بهبود می‌بخشد و هم در هنگام باد، جلوی نویز ناشی از باد را می‌گیرد.

این هدفون‌ها نیز همچنان توسط پورت لایتنینگ شارژ می‌شوند اما این بار اپل در بسته‌بندی ایرپادز پرو، کابل USB-C به لایتنینگ قرار داده است.

در هر صورت، اپل با AirPods Pro وارد بازی هدفون‌های دارای نویز کنسلینگ شد. این بازی در سال‌های اخیر بازیگران متفاوتی از جمله بوز و سونی با هدفون‌های روی گوشی داشته است. امسال حتی سونی هم مدل توگوشی ۱۰۰۰X M3 را با قیمت ۲۲۹ دلار معرفی کرد که نقدهای مثبتی هم دریافت کرد.

نظر شما درباره اپل ایرپادز پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

خیلی گرونه ترجیح میدم هدفون نداشته باشم تا اینکه 250 دلار بدم واسه این

mohammad

قیمتش تقریبا ۱۷ برابر ردمی AirDots هست ولی با همون کارایی

Amir galaxy

خیلی جالبه !
250 تا دادم گوشیم رو خریدم
۲۵۰ تا هم بدم این هدفون رو بگیرم
#زندگی_زیباست

afsoon

یکم بهتر از ردمی هست قیمت اون ۱۷ دلار این ۲۵۰ دلار .

The Destroyer

دیگه فیلم‌هندی نکنید خواهشا.
کیفیت صدای Airpods ها همیشه جزو بهترین‌ها بوده. الان هم که noise cancelling رو اضافه کرده بهتر شده

Jason bourn

هیچوقت جزو بهترینا نبوده اره خوب از گلکسی بادز بهتره قیمتشونم بهتره!
ولی مثلا کیفیت صداش زیر فری بادز هواوی هست
به شخصه هیچ ارزشی برای ایرفون های ترو وایرلس اپل و سامسونگ قائلم نیستم میتونم با همین پول اپر تو همین سبک هدفونا یه 1000 xm3 سونی بخرم یا یه مدل از برند بوز که چند سروگردن از این اسباب بازیا بهترن

Dr.Nazer

من اگه ۵ میلیارد دلار ارث پدری هم بم برسه ۲۵۰ دلار نمیدم جا یه سشوار😐

Amir7090

😂😂😂👍

online_wireless

اخه چرا صد دلار گرونش کردن؟ با این قیمت دیگه خیلی ارزش خرید نداره

Milad7

عالیه ولی زشت

Milad7

زشته دیگه کی مخالفه؟

_V_

سشوار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)