حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۴۰ با دو سیستم عامل اندروید و هارمونی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی ماه گذشته از دو گوشی پرچمدار میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو با سیستم عامل اندروید ۱۰ رونمایی کرد، اما هیچکدام از این دو گوشی به‌دلیل تحریم‌های دولت آمریکا به سرویس‌های گوگل دسترسی ندارند. به همین دلیل احتمالا هواوی پی ۴۰ با دو سیستم عامل اندروید و هارمونی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ با دو سیستم عامل

هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) با سیستم عامل هارمونی هواوی

هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) با سیستم عامل هارمونی هواوی

این وضعیت ممکن است در ماه‌های آینده دستخوش تغییر شود، اما به نظر می‌رسد که هوآوی در صورتیکه نتواند مشکل خود با دولت آمریکا را برطرف کند استراتژی متفاوتی برای پرچمداران بعدی خود خواهد داشت.

یکی از منابع قابل اعتماد ادعا کرده است که گوشی‌های سری پی ۴۰ هواوی در صورتیکه تحریم‌های آمریکا تا اوایل سال 2020 برداشته نشوند با دو سیستم عامل اندروید ۱۰ و هارمونی به‌طور همزمان ارائه خواهند شد. این بدان معنا است که خریداران گوشی P40 و P40 Pro می‌توانند از اندروید 10 بدون سرویس‌های گوگل درست مانند صاحبین گوشی‌های سری میت 30 استفاده کنند و همزمان از سیستم عامل اختصاصی هوآوی با اپ استور و سرویس‌های اختصاصی آن نیز بهره ببرند.

این حرکت به کاربران خارج از چین اجازه آن را خواهد داد تا بدون اجبار سیستم عامل اختصاصی هوآوی را نیز تجربه کنند. علاوه‌براین استراتژی استفاده از دو سیستم عامل همزمان به شرکت اجازه آن را خواهد داد تا بازخوردهای مهمی از کاربران درخصوص سیستم عامل جدید خود دریافت کند و بتواند با افزودن به دانسته‎های خود محیط این نرم‌افزار را با نیاز کاربران تطبیق دهد.

هوآوی در گذشته اعلام کرده بود که Harmony OS هنوز برای استفاده در گوشی‌های هوشمند آماده نیست. علاوه‌براین این سیستم عامل تا دو سال دیگر هم رقیب شایسته‌ای برای iOS نخواهد بود. با این وجود، بدون شک غول چینی فناوری جهان منابع لازم را در اختیار دارد و همه تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به فرایند توسعه و آماده سازی این سیستم عامل تا زمان رونمایی از گوشی‌های سری P40 به کار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که پی40 و پی40 پرو هوآوی در ماه مارچ سال 2020 در رویدادی مستقل در اروپا رونمایی شوند. اگر ممنوعیت تجارت با شرکت‌های آمریکایی پیش از آن برداشته شود، هوآوی از استراتژی دو سیستم عامل دست خواهد کشد و اندروید 10 را با رابط کاربری EMUI 10 ارائه خواهد کرد که در آن سرویس‌های گوگل از جمله فروشگاه گوگل پلی نیز در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این تصمیم هواوی چیست؟ اگر این اتفاق رخ بدهد شما هواوی پی ۴۰ را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

یعنی سایت شده خبر چینی،دیگه کم کم مخاطبینتون داره میپره،یعنی انقدر خوب پول میدن از گوشی چینی ها فقط خبر میزارید؟یا از برندهای چینی خبر میزارید یا تو کل سايت های دنیا میگردید یه مشکل از سامسونگ پیدا کنید خبرش رو کار کنید،خبر 100 برند ارزشمند دنیا رو کار نمیکنید چرا،چون شیائومی توش نیست،هوآوی تو اون رتبه بندی یه جای غریبی قرار داره.

mostafa3

اینجوری بهتره با دوسیستم عامل
چارتون باز تو حرف زدی کجاش شده همش چینی
اون پایین درمورد اثر انگشت نوت 10 و s10 نظر ندادی سامسونگ خدای سنسور اثرانگشت هست خدای نوآوری این بود

android 10

البته اگه تا اون وقت تحریما بمونن

علی شیخ زاده

امیدوارم تا قبل معرفی پی ۴۰ تحریما برداشته بشه

Milad7

اینطوری خیلی خوب میشه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)