حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ایرپادز پرو اپل با قابلیت نویزکنسلینگ مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

مدتهاست که منتظر ایرپاد با قابلیت نویزکنسلیتگ اپل هستیم. امروز قیمت ایرپادز پرو اپل (Apple AirPods Pro) لو رفته و گفته می‌شود که دومین نسل ایرپادز به فناوری نویزکنسلینگ مجهز خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ایرپادز پرو اپل با قابلیت نویزکنسلینگ صحبت کنیم.

قیمت ایرپادز پرو

ایرپادز ۳

ایرپادز ۳

با آغاز ماه جاری، ما اطلاعاتی را در مورد ایرپادز پرو اپل در قطعه کدهای iOS 13.2 بتا مشاهده کردیم. این فریمور رندری از ایرپادزهای جدید را نیز به همراه دارد که می‌تواند دیوایسی با ظاهری بین ایرپاد اصلی و هدفون تو گوشی آیپاد قدیمی اپل را به تصویر بکشد.

قیمت ایرپادز پرو
حالا گزارشی از سوی China Economic Daily منتشر شده که اطلاعات بیشتری از این دیوایس شامل قیمت ایرپادز پرو اپل را ارائه می‌کند. بر اساس این گزارش، ایرپادز پرو در فصل تعطیلات و با قیمت 250 دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. البته اپل همچنان ایرپادز اصلی خودش را نیز در کنار مدل پرو ارائه خواهد کرد؛ این رویه مانند عرضه‌ی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو در کنار یکدیگر خواهد بود.

همین چند روز پیش نیز تصاویری از هدفون‌های بیسیم جدید اپل با شکلی جدید، بدنه‌ای بزرگ‌تر و قسمت جلویی باز به بیرون درز پیدا کرد. قاب آن نیز عریض‌تر از نسل پیش شده است. اپل همچنان در مورد این دیوایس و زمان معرفی آن سکوت کرده است. شاید این شرکت در قالب یک کنفرانس خبری بخواهد از دومین نسل AirPods خود پرده برداری کند.

نظر شما درباره قیمت ۲۵۰ دلاری ایرپادز پرو اپل با قابلیت نویزکنسلینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

چه خبره خیلی گرونه ۱۵۰ دلار بسش بود

Milad7

یه مقدار زشت شده

armin sat

خخخخخخخ تازه حالا نویز کنسلینگ استفاده کرده! حتما یه اسم قلمیه هم برای کم سوادا روش گذاشته تا فکر کنن چیز شاخی دارن میگیرن

Dr.Nazer

۲۵۰ دلار؟ نه بیاین عمه‌ی منم تیغ بزنین خجالت نکشین توروخدا 😐

MohammadFarhaadi

خداییش هندزفریهای اپل کلا یه کلاس دیگن و با توجه به اینکه رقیب اینا در اصل هندزفریهای حرفه این به نظرم قیمتشون بد نیست و در مقابل هم سلفاش قیمت خیلی پایینتری دارن.خداییش مقایسه نکنید با این هندزفری بیست هزار تومنیای تو بازار ایران!!!این رو باید مقایسه کرد با محصولات تاپ مثلا بیتز.البته بیتز رو هم اپل خریده ولی برای مثال گفتم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)