حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو یو ۳ (Vivo U3) با اسنپدراگون ۶۷۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ویوو

کم کم باید به قیمت های فوق العاده و دستگاه های جذاب چینی عادت کنیم اما عادی نمی شود واقعا! ویوو یو ۳ (Vivo U3) با اسنپدراگون ۶۷۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویوو یو ۳ (Vivo U3)

ویوو یو ۳ (Vivo U3)

ویوو یو ۳ (Vivo U3)

ویوو امروز از چندین گوشی جدید خود در رده‌های مختلف بازار رونمایی کرد. پس از اینکه ویوو وای ۱۱ ۲۰۱۹ (Vivo Y11 2019) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ به قیمت ۱۳۰ دلار رسما معرفی شد حالا گوشی ویوو U3 معرفی شده که به یک نمایشگر 6.53 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و یک بریدگی در بالای خود برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. روی قاب پشتی این گوشی نیز دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود.

زیر قاب، این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ قدرت می‌گیرد که با ۶ گیگابایت رم همراه است. علاوه بر این، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در راس بخش نرم افزاری آن، رابط کاربری Funtouch OS 9 بر پایه‌ی اندروید ۹ دیده می‌شود. ویوو برای گیمرها قابلیت‌های جذابی نظیر Multi-Turbo‌ و Game Space را در این دستگاه گنجانده است و یک دستیار مجازی به نام Jovi‌ نیز می‌تواند به شما خدمت‌رسانی کند.

یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز Vivo U3 را بر عهده دارد که از طریق یک درگاه قدیمی microUSB شارژ می‌شود. ویوو این گوشی را در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه می‌کند، در حالی که دو پیکربندی 4 گیگ رم/64 گیگ حافظه و 6 گیگ رم/64 گیگ حافه را برای آن در نظر گرفته است. قیمت این دو نسخه به ترتیب ۱۴۰ و ۱۷۰ دلار بوده و فروش آن‌ها از دو روز آینده از طریق سایت رسمی شرکت ویوو آغاز می‌شود.

نظر شما درباره ویوو یو ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

جناب ع.طا.یی پوشش بدید،100 برند ارزشمند سال 2019

https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2019/ranking/

afsoon

فوق العاده هست با توجه به قیمتش

Milad7

باتری و قیمت عالی

Amir galaxy

عجب قیمتی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)