حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو وای ۱۱ ۲۰۱۹ (Vivo Y11 2019) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ به قیمت ۱۳۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ویوو

ویوو ویتنام را برای معرفی گوشی پایین رده جدید خود انتخاب کرده است. امروز ویوو وای ۱۱ ۲۰۱۹ (Vivo Y11 2019) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ به قیمت ۱۳۰ دلار رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ویوو وای ۱۱ ۲۰۱۹

ویوو وای ۱۱ ۲۰۱۹

ویوو وای ۱۱ ۲۰۱۹

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.35 اینچی Halo FullView LCD با رزولوشن 1544×720 پیکسل (HD+) است. ناچ قطره طور در بالای این نمایشگر جای گرفته که پذیرای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه با گشادگی دیافراگم f/1.8 می‌باشد. در قاب پشتی این گوشی هم به غیر از سنسور اثر انگشت، دوربین دوگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی (f/2.2) و سنسور 2 مگاپیکسلی (f/2.4) و فلش LED جای گرفته‌اند. این دوربین‌ها دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی هستند و از حالت‌های متنوعی برای عکاسی مانند حرفه‌ای (Pro)، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، Palm Shoot، فرمان‌های صوتی، صحنه آهسته، HDR، پانوراما، پرتره، واترمارک، فیلتر و زیباسازی تصویر با هوش مصنوعی بهره می‌برد.

قلب تپنده این دستگاه چیپست پایین‌رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 439 است که با پردازنده گرافیکی Adreno 505، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. رابط کاربری Funtouch OS 9 هم برروی اندروید 9.0 Pie شخصی سازی شده است. ویوو Y11 دارای یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی می‌باشد و یک پورت میکروUSB برای شارژ آن در نظر گرفته شده است.

ظاهر این دستگاه طرحی شبیه به شیشه‌های دورنگ دارد. ابعاد آن 159.43×76.77×8.92 میلیمتر است و 190.5 گرم وزن دارد. برای Y11 سنسورهایی مانند شتاب‌سنج، نور محیطی، مجاورتی و مغناطیس‌سنج در نظر گرفته شده است. این دستگاه در رنگ‎های قرمز (Coral Red) و سبز (Jade Green) و با قیمتی در حدود 130 دلار به بازار عرضه خواهد شد. درخصوص زمان به بازار آمدن این دستگاه هنوز اطلاعاتی دردسترس نیست.

نظر شما درباره وییوو وای ۱۱ ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

یه لحظه تصویرو دیدم فک کردم پست درباره ردمی نوت ۷ ئه

_V_

با اینکه عشقه ولی کاش اسنپ ۶۳۶ داشت حداقل

afsoon

ردمی ۷ آ نسخه گلوبال اندورید ۱۰ و میو ۱۱ رو با هم گرفت الان .یک گیگ و نیم حجم .نوت۷ هنوز هیچی .

android 10

ردمی 8 بهتره بنظرم

Milad7

کلا از گوشی که سنسور اثر انگشتش روی قاب پشتی باشه خیلی بدم میاد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)