حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سونی منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سونی

اجازه بدهید همین ابتدا شفاف توضیح بدهم که سونی تا به امروز به صورت رسمی لیست گوشی‌های خود برای آپدیت اندروید ۱۰ را اعلام نکرده است ولی با این حال انتشار تصویری توسط اپراتور بزرگ ژاپنی نشان داد که در این شرکت برای عرضه آپدین اندروید ۱۰ برای چه گوشی‌هایی برنامه‌ریزی شده است. به این ترتیب نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سونی منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندورید ۱۰ سونی

آپدیت اندورید ۱۰ سونی

آپدیت اندورید ۱۰ سونی

اپراتور بزرگ ژاپنی NTT DoCoMo روز گذشته در پستی به صورت رسمی لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید ۱۰ سونی تحت قرارداد با این شرکت توسط اپراتور سونی را اعلام کرد.

در این لیست تقریبا همه گوشی‌ها پرچمدار هستند و دو محصول میان‌رده دیگر نیز در سال جاری و یا اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شده‌اند. البته در این لیست گوشی دیگری به نام Sony Xperia Ace نیز وجود دارد که به صورت اختصاصی برای این اپراتور طراحی و عرضه شده و مدلی مشابه Xperia XZ4 Compact است.

به هر حال دو گوشی XZ1 و XZ1 Compact نیز دو گوشی ساخت 2017 و پرچمدار شرکت هستند که فقدان آنها در لیست نشان می‌دهد سونی قصد ایجاد تغییر در برنامه‌های بروزرسانی دارد که به هیچ عنوان شبیه به نسخه‌های قبلی اندروید نیست؛ سونی این دو گوشی را با اندروید 8.0 عرضه کرده و تنها آنها را به اندروید 9.0 بروز کرده بود و باید بگوییم که پشتیبانی نرم‌افزاری این گوشی رو به اتمام است.

دو گوشی مهم اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس هم در گوشی هستند که به صورت عجیبی شاهد عدم حضور آنها در لیست بروزرسانی هستیم که به نظر علت اصلی آن است که نسخه تحت قرارداد آنها با DoCoMo عرضه نمی‌شود ولی باید در برنامه رسمی سونی برای آپدیت به نسخه ۱۰ اندروید بدون شک، این دو گوشی نیز جای بگیرند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سونی مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

این لیست رسمی نیست
این لیست برای این اپراتور است که این گوشی ها تحت قرارداد اون است
پس بدون شک این لیست گوشی های دیگ هم وارد میشه
اینم بگم که پرچمدار های شرکت 2017
Sony xz premium
Sony xz1

اینا هردو باید اندروید 10 رو بگیرند و شکی درش نبست
نظر من اینه
و از سونی هم این انتظار دارم که عرضه کنه

Milad7

ماشالا بیا ذوق کن خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)