حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

گزارش‌هایی از کره جنوبی می رسد که می گوید به نظر می رسد تلاش های سامسونگ در زمینه توسعه فناوری دوربین زیر نمایشگر بالاخره ثمر بخش بوده و تولید انبوه قطعات آن از ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد؟

اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ

اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ

اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر سامسونگ

اگر همه برنامه ها در رابطه با تولید خوب پیش برود، سامسونگ در نظر دارد هر ماه ۳۰ هزار قطعه را برای گوشی هایی که به این دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهند بود، بسازد. اما آنچه که از این اعداد و ارقام می توان نتیجه گرفت این است که حداقل در گلکسی اس ۱۱ و یا حتی گلکسی فولد ۲ نباید منتظر این فناوری جدید باشیم.

البته سامسونگ همچنان با برخی چالش های تکنولوژیکی در رابطه با دوربین سلفی زیر نمایشگر روبرو است. در واقع، علیرغم شفاف بودن، پنل نمایشگر اولد باعث تحریف نور شده و در نتیجه کیفیت نهایی عکس ها را کاهش می دهد. از همین رو شرکت کره ای سخت در تلاش است تا راه حلی برای این مشکل پیدا کند.

اولین کاری که سامسونگ برای رفع مشکل مذکور قصد انجام دادنش را دارد این است که تا جای ممکن پانل اولد را شفاف تر کند و در مرحله دوم نیز با طراحی الگوریتم های نرم افزاری، تأثیر انحراف نور را در عکس ها را به حداقل برساند.

دوربین سلفی زیرنمایشگر اوپو (Oppo) رسما معرفی شد

در مجموع، با وجود آغاز تولید انبوه قطعات، هنوز راه درازی تا ورود اولین گوشی مجهز به دوربین زیر نمایشگر به بازار، باقی مانده و به این زودی ها نباید منتظر چنین محصولی باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اولین برندی که دوربین سلفی را به زیر نمایشگر می برد و در مقیاس انبوه آن ارایه می کند چه برندی است؟ سامسونگ، اوپو، شیائومی یا هواوی؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

ای بابا کاش زود بیاد. این فناوری خدایش نیازه چون گوشی ها رو زیبا میکنه. برا اس11 ک نمیاد اما ایشالا برای نوت11 بیاد
هوآوی هم فک کنم میت 40 بزنه و پی40 هم ناچ باشه

Dr.Nazer

احتمالا با نوت ۱۱ اولین گوشی با دوربین زیرنمایشگر سامسونگ باشه.‌

Milad7

بعیده برای اس 11 اماده بشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)