حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری پیکسل بادز جدید با قیمت ۱۷۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

گوگل امشب در مراسم اکتبر خود از چند محصول سخت افزاری نسل جدید رونمایی کرد. محصولاتی که شامل گوشی‌های هوشمند پیکسل ۴ و پیکسل بوک گو، گوگل نست مینی و برخی دیگر می‌شود. هندزفری پیکسل بادز جدید با قیمت ۱۷۹ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پیکسل بادز

پیکسل بادز

پیکسل بادز

اما یکی از محصولات که به عنوان گجت پوشیدنی محسوب می‌شود، پیکسل بادز نسل جدید است. هدفون بی سیمی که نمونه ارتقایافته مدل قبلی محسوب شده و به ویژگی‌های متنوعی مجهز شده است.

از جمله باید به قابلیت ترجمه همزمان، پشتیبانی Ok Google اتصال بلوتوثی بهتر، عمرباتری بیشتر، کیفیت صدا غنی و چندی دیگر اشاره نمود. گوگل می‌گوید پشتیبانی این هدفون بی‌سیم از بلوتوث به اندازه محدوده یک زمین فوتبال است. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های آن تنظیم صدا متناسب با سطح صدا محیط است. ویژگی هوشمندانه‌ای که در کمتر هدفون بدون سیم شاهد آن هستیم.

عمر باتری پیکسل بادز ۲۴ ساعته

برای مثال هنگامی که با Pixel Buds درون مترو قرار دارید، این هدفون به صورت خودکار سطح صدا را کاهش می‌دهد. به گفته گوگل پیکسل بادز بدون کیس شارژ خود ۵ ساعت و با کیس شارژ بیش از ۲۴ ساعت عمر باتری خواهد داشت. گوگل پیکسل بادز نسل جدید را از بهار سال ۲۰۲۰ با قیمت ۱۷۹ دلار روانه بازار می‌کند.

پیکسل بادز جدید

پیکسل بادز جدید

این شرکت Pixel Buds جدید را با طراحی مبتنی بر دیگر رقبا توسعه داده و این روزها نیز طرفداران هدفون‌های بی سیم دارای کیس دوچندان شده است. عجیب نیست که گوگل نیز به این بخش ورود پیدا کرده و محصولی ارائه دهد.

طراحی پیکسل بادز جدید متفاوت از آن چیزی است که در نسل‌های قبلی مشاهده کردیم. گزینه‌های رنگی آن نیز نارنجی، مشکی، نعناعی و سفید است. انتظار داریم بزودی محصولات صوتی دیگری توسط گوگل معرفی شود.

نظر شما چیست؟ پیکسل بادز را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فقط ایرپاد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)