حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آیفون ۲۰۲۰ برمبنای آخرین آیفون زمان حیات استیو جابز

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | اپل، شایعات

طبق شنیده های قبلی امشب اطلاعات جدید بدست آمده که می گوید اپل برای طراحی آیفون ۱۲ یا آیفون ۲۰۲۰ از آخرین آیفون ساخت استیو جابز الهام خواهد گرفت. این گوشی٬ آیفون ۴ است که از بدنه‌ی شیشه‌ای مستطیلی شکل بهره می‌برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی آیفون ۲۰۲۰

طراحی آیفون ۲۰۲۰

طراحی آیفون ۲۰۲۰

یکی از تحلیلگران شرکت اپل٬ پیش‌بینی می‌کند که آیفون های سال ۲۰۲۰ از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی خواهند کرد. در واقع اولین آیفون‌های 5G اپل سال آینده و پس از حل اختلاف بین دو شرکت اپل و کوالکام٬ وارد بازار می‌شوند. همچنین این افشاگر معتقد است که طراحی فریم فلزی این گوشی‌ها تغییر پیدا خواهد کرد و اپل از طراحی پیچیده‌تری برای این بخش استفاده خواهد کرد.

همچنین از یک روش جدید تزریق قالب با یاقوت کبود یا شیشه استفاده خواهد شد. از همه مهم‌تر٬ این افشاگر پیش‌بینی می‌کند که طراجی آیفون 12 اپل شبیه به آیفون 4 خواهد بود. این٬ آخرین رندرها و گزارش‌هایی که در مورد آیفون 12 پرو دیده و شنیده بودیم را تایید می‌کند. لازم به ذکر است که آیفون ٬4 آخرین آیفونی بود که استیو جابز٬ بنیانگذار و مدیرعامل فقید شرکت اپل آن را طراحی کرده بود.

اینطور به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد از طراحی 9 سال پیش خودش برای آیفون‌های جدید استفاده کند. بر اساس گزارش‌ها٬ آیفون جدید همچنان از فریم میانی فلزی استفاده می‌کند. قاب جلویی و پشتی نیز از یک شیشه‌ی 2/2.5D بهره می‌برند. اما ظاهرا طراحی کلی دیوایس٬ همانند آیفون 4 اپل مستطیلی‌شکل خواهد بود. چهار دوربین در پشت قاب نقش خواهد بست٬ یک نمایشگر SuperRetina XDR بدون بریدگی در قاب جلویی قرار دارد و همچنین گوشی از فناوری شارژ بیسیم معکوس بهره می‌برد.

پیشتر نیز در یک افشاگری٬ خبر عرضه‌ی یک آیفون 5G جدید در سال گذشته را شنیده بودیم. این خانواده نه تنها از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کنند٬ بلکه از یک فریم فلزی میانی پیشرفت کرده استفاده می‌کند و البته قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین آیفون بعدی اپل ارزان قیمت نخواهد بود. آیفون XR حدود 799 دلار قیمت دارد و آیفون 11 نیز با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود. حال اینکه آیفون 12 چه قیمتی خواهد داشت٬ سوالیست که زمان به آن پاسخ خواهد داد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای آیفون بعدی جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

خبر غیر مرتبط(ببخشید فنهای اپل)
می میکس الفا با قیمت 36.990.000 وارد ایران شده😮😮😮😮

_V_

۳۷ میل ؟ /-:
اینکه از فولد خیلی ارزونتره

android 10

منم تعجب کردم باس از فولد گرونتر میبود

chalton

android 10
چرا باید گران‌تر باشه؟اتفاقا چون فولد یه گوشی منعطف هست باید گرون تر باشه،آلفا که یه جورایی تو خانواده اج ها جا میگیره و مبلغ 2800 دلار خیلی واسش زیاده،گوشی های منعطف که انقلابی هستن قیمتشون از آلفا پایین تره.

android 10


قیمت الفا 830 دلار بیشتر از فولد هست پس باید گرونتر باشه

Mehditua

فک کنم بخاطر اینه که آلفا رو سفارش میدی از انبار چین ارسال میکنن دلال بازی نداره!
ولی چون فولد به صورت رسمی وارد نشده فعلا قیمتش دست دلال‌هاس

V800B

نچ بخششی در کار نیس
ولی زیادی گرونه چ خبره باش ی سمند مدل ۸۸ میدن😀

android 10

داداش 2810 دلاره قیمت این گوشی الکی 37 میل نشده

Mortazavi

سال پیش با این پول پرشیا میخریدیم😂

V800B

۴ تا دوربین !!!حداقل چیدمانش جالب نیس
ب نظرم طراحی ایفون ۴ بیخال بشه و ایفثن اس ای ادامه بده
بهتره
دوم ک گرون بشه دیگه بسه خستمون کردید😢

MohammadFarhaadi

خییییییییلی زیبا میشه اینطوری.خیییییییلی.واقعا عاشق طراحیه آیفونهای چهار تا پنج اسم.بهترین طراحیه گوشیهای هوشمندن تا به امروز به نظرم.

Farcry

چرا توی تصویر اول دوربین سلفی توی نمایشگر نیست ولی توی تصویر دوم هست؟

Farcry

بعیده اپل مثل سامسونگ دوربین سلفی رو روی نمایشگر بزنه. یا اونو زیر نمایشگر میبره یا توی حاشیه های اندک بالای گوشی حا میده.

m.b

این طراحی ممکنه زیبا باشه اما ارگونومیک نیست…
خصوصاً برای گوشی های بزرگ آزاردهنده هست فرم خشن…
الان mi 4 منم به همین سبک طراحی شده و با اینکه کوچکه اما باز در استفاده طولانی حاشیه های تیز و غیر منحنی ماله میندازه رو دستم چه برسه به گوشی های دوران جدید که سایز بزرگتری دارن…

Dr.Nazer

راستشو بگو دقیقا از کجا Mi 4 و وارد این بحث کردی؟😂

m.b

فریم اونم دقیقاً همینطوری صاف هست آخه…
عین آیفون 4

Milad7

خخخ دهنشون سرویس…به اصطلاح دوربین را متقارن کردن!

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)