حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید پلی استیشن ۵ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | پلی‌استیشن، رندر، کنسول بازی

چهار روز پیش بود که در ترپجی خواندیم کنسول بازی پلی استیشن ۵ (Play Station 5) در تعطیلات کریسمس امسال وارد بازار خواهد شد؛ این گفته سونی مهر تأییدی بر زمان ورود کنسول‌های نسل نهم بود. امروز اما رندر جدید پلی استیشن ۵ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر جدید پلی استیشن ۵ را ببینید.

رندر پلی استیشن ۵

رندر پلی استیشن ۵

رندر پلی استیشن ۵

بد نیست بدانید که با اعلام زمان تاریخ عرضه رسمی، اخبار مرتبط با کنسول پلی استیشن 5 حالا بیشتر از همیشه قوت گرفته و حتی پیش فروش آن هم توسط چند وب سایت معتبر آغاز شده است!

تا کنون چند رندر از کنسول بازی پلی استیشن ۵ منتشر شده است؛ این تصاویر پس از لو رفتن پتنت ثبت شده سونی وارد دنیای مجازی شد. مجموعه‌هایی مانند LetsGoDigital با استفاده از همین پتنت، رندرهایی را منتشر کرده بودند. اینک LetsGoDigital یک رندر بهبود یافته و جدید را از کنسول بازی PS5 منتشر کرده است؛ به گفته این مجموعه، احتمال نزدیک بودن طرح این رندر به کنسول آتی پلی استیشن بسیار زیاد است.

می دانیم که سونی به شدت در زمینه درز اطلاعات کنسول پلی استیشن 5 جدی عمل کرده اما با این وجود لو رفتن چند پتنت این شرکت، از جمله پتنت دوربین و نمایشگر هولوگرافیک، باعث شد تا برخی ایده‌های سونی در این زمینه لو برود. کار به جایی رسید که حتی چند مجموعه ویدیوی هایی حرفه‌ای از معرفی کنسول پلی استیشن ۵ را طراحی کردند. در رندرهای جدید LetsGoDigital، شاهد برخی تغییرات، از رنگ آمیزی گرفته تا مکان قرارگیری کلیدها هستیم.

دسته پلی استشین ۵ احتمالا DualShock 5 نام دارد و تفاوت زیادی با دسته پلی استیشن ۴ ندارد

افزون بر LetsGoDigital، چند وب سایت دیگر نیز تأیید کرده‌اند که کنسول پلی استیشن 5 به احتمال بسیار زیاد نزدیک به همین طرح خواهد بود. از سوی دیگر می دانیم که سونی کیت‌های توسعه (Dev Kit)های PS5 را در اختیار توسعه دهندگان بازی قرار داده و حالا برخی بر این باور هستند که این رندرها مربوط به کیت‌های توسعه سونی هستند که به استودیوهای ساخت بازی ارائه شده است.

PS5 در جدیدترین رندرهای منتشر شده، ظاهر V شکل خود را حفظ کرده است؛ این کنسول به 5 درگاه USB مزین شده است که احتمالاً درگاه‌های متصل به USB 3.1 نسل اول هستند. همچنین یک برچسب SSD نیز بر روی آن دیده می‌شود. از سوی دیگر، برخی از وب سایت‌های آنلاین اروپایی، پیش فروش این کنسول را با قیمت‌هایی مانند 50 یورو آغاز کرده‌اند. کاربرانی که از امروز اقدام به پیش خرید این کنسول کرده و 50 یورو را پرداخت نمایند، در زمان عرضه رسمی، از مقداری تخفیف برخوردار خواهند شد.

هیچ کس در جهان نمی‌داند که کنسول دوست داشتنی پلی استیشن 5 با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد؛ تنها داده‌های ما شامل موارد سخت افزاری از جمله استفاده از SSD، پشتیبانی از Ray Tracing، استفاده از تراشه گرافیکی با معماری NVAI و پردازنده ZEN2 است. به هر حال به نظر می‌رسد که زمان چندانی به عرضه PS5 باقی نمانده است.

نظر شما درباره طراحی پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

اوج خلاقیت و مهندسیِ سونی

mostafa3

باید قیمت بالای داشته باشه حداقل دو برابر PS4

نیما عرفانی

باید معرفی بشه اون موقع قیمت قطعیش مشخص میشه اما مطمئناً مایکروسافت کار سختی برای رقابت با این کنسول داره.

Mahdi.L

طراحیش واقعا جالب نیست، یک جورایی بیشتر شبیه ضبط های قدیمی سونی شده
میتونست خیلی شکیل تر و مدرن تر بشه البته اگر واقعا همین باشه

zilyzal

این رندر با رندر قبلی جفتشون به سنگ توالت معروفن
درکل امیدوارم طرح نهایی نباشه

Dr.Nazer

طراحی به‌معنای واقعی کلمه افتضاح!

Amin B3DA

همه میگن زشته اما خیلی خشکله ک. بابا اینم در نظر داشته باشید که 500درصد گرافیکش قوی تر شده و خنک کنندگی این کنسول کار سختی بوده و مجبور به طراحی خاص شدن که این طرح خیلی خوبه. اگر با ps4 مقایسه کنید آره اما خودشا با خودش مقایسه کنید خیلی خشن و خفنه

V800B

میشد یکم خشن تر طراحی کرد
از قدیم میگن هرچی طراحی عجیب تر باشه کمتر ماندگار میشه تو ذهن
و این طراحی خداقلش تو ذهن ماندگار نمیشه طراحی ساده و خاص موندگار تر هستن

MohammadFarhaadi

به نظرم طراحیه شلوغ و زشتی داره.البته اون اوایل خیلی از طراحیش خوشم اومده بود ولی حالا که بهش عادت کردیم دیگه عادی شده.البته باید از نزدیک دیدش تا بشه نظر نهایی رو داد.

MohammadFarhaadi

به نظرم طراحیه شلوغ و زشتی داره.البته اون اوایل خیلی از طراحیش خوشم اومده بود ولی حالا که بهش عادت کردیم دیگه عادی شده.البته باید از نزدیک دیدش بعد نظر داد.

chalton

طراحی قشنگی داره معلومه کنسول وحشی هست،من موندم یه عده ترول میان ایراد میگیرن،دیگه طرفدار هر برندی باشی تو کنسول حرف اول رو سونی میزنه باید قبول کنی،مایکروسافت کارش خیلی خیلی سخت میشه با معرفی ps5.

zilyzal

ایراد گرفتن چه ربطی به ترول یا طرفداری داره من خودم ps4 دارم ولی وقتی طراحیش بده دلیلی برای طرفداری نداره
البته بازم میگم این رندره احتمالش زیاده طرح نهایی خود سونی متفاوت و بهتر باشه

MohammadFarhaadi

اگر همین طراحی رو یه خورده شدتش رو کم کنه عالی میشه.البته من فکر میکنم در نهایت طراحی رو بر اساس همین طرح ولی با غلظت کمتر! و مینیمالتر بده بیرون.در کل برندی موفقتره که ارائه محصول بهتری داشته باشه.مثل قیمت و امکانات و در نظر گرفتن آزادی و آپشنهای کاربر.مایکروسافت نسل قبل بخاطر حماقت رییس بخش ایکس باکس که کانکت به اینترنت و کینکت رو اجباری کرده بود و گرافیک ضعیفتر و نادیده گرفتن کاربر رو تا حدود زیادی واگذار کرد.البته سونی هم تو نسل ماقبلش همین کار رو کرد و اون نسل رو واگذار کرد.انگار نوبتیه.ولی ممکنه غرور باعث بشه بازم خطا کنه.

Amir galaxy

خوشگله 🙃

Milad7

سلطان گیم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)