حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه ۶۰ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر

آنر وی ۳۰ پرو و آنر وی ۳۰ به زودی معرفی خواهند شد و بر اساس اطلاعات جدید، این دستگاه های جدید آنر دارای دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۰ مگاپیکسلی است. همچنین گفته می شود نمایشگر OLED نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر وی ۳۰ پرو

آنر وی ۳۰ پرو

آنر وی ۳۰ پرو

به تازگی تصاویری از پرچمدار آینده آنر، آنر V30 پرو لو رفته که خبر از دوربین اصلی چهارگانه این محصول می دهد. این سنسورها درون یک المان مربعی شکل مشابه با گوشی های سری میت 20 قرار گرفته است. پرچمدار آینده آنر در دو نسخه، آنر V30 و V30 پرو وارد بازار می شود. این محصولات از حفره درون صفحه نمایش بهره می برند.

انتظار می رود آنر وی 30 پرو دارای دوربین سلفی دوگانه باشد و نسخه استاندارد آن از دوربین سلفی تکی بهره ببرد. نسخه پرو به نمایشگر OLED و نسخه استاندارد آن به صفحه نمایش LCD مجهز می شود. اطلاعات جدید به دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی این محصول اشاره می کند. گفته شده این سنسور تا به امروز در هیچ گوشی هوشمند دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است.

نسخه پرو این اسمارت فون به دوربین اصلی چهارگانه و نسخه استاندارد آن به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای مورد استفاده در این محصولات در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. قدرت این دو گوشی هوشمند آنر را چیپست Kirin 990 تامین می کند. نسخه پرو به کایرین 990 5G مجهز می شود که کاربران را قادر به استفاده از اینترنت 5G می کند.

آنر V30 برای تامین انرژی خود از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است. انرژی آنر وی 30 پرو توسط یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود این محصولات به همراه نسل جدید آنر واچ مجیک در ماه جاری میلادی معرفی شوند.

منتظر آنر وی ۳۰ پرو یا آنر وی ۳۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

مبارکه

android 10

مشخصاتش خوبه میمونه قیمت

android 10

فک کنم حسگر اثر انگشتشم زیر نمایشگره

nima.1987

یه سری اطلاعات از منابع نامعتبر منتشر شده در مورد سنسور 60 مگاپیکسلی سونی که اگه این مشخصات درست باشه از 108 مگاپیكسلی سامسونگ خیلی قوی تره!

m.b

الان با کدوم چرتکه به این نتیجه اونم قبل معرفی رسیدید؟ 🤔

Shiral

عالیه اما به پای سری پی و میت هواوی نمی‌رسند اگرچه سری وی همیشه دوربین محور بوده اما خوب استقبال زیادی نمیشه چون در اوایل قیمتهاش خیلی پایین نیستند و هنوز آنر را مشتریان به عنوان یک پرچمدار نمی‌توانند هضم کنند

Milad7

از این دورین مربعی بکشید بیرون 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)