حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ ماه آینده معرفی خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

اینکه اسنپدراگون ۸۶۵ روی پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد که شکی نیست اما می دانیم که حداقل یک ماه زودتر از اولین استفاده شاهد رونمایی از این چیپست خواهیم بود. جدیدترین شیاعات به ما می گوید که کوالکام Snapdragon 865 ماه آینده معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اسنپدراگون ۸۶۵

دوماه پیش بود که در ترنجی اولین بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ (Snapdragon 865) یا کوالکام کنا (Kona) را دیدیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع معتبر، انتظار میرفت که شرکت کوالکام در ماه دسامبر از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ به طور رسمی رونمایی کند. حال به تازگی یک منبع آگاه چینی گزارشی منتشر کرده است که بر اساس آن تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و به احتمال بسیار زیاد در ماه آینده معرفی خواهد شد.

ماه گذشته شاهد معرفی چیپست قدرتمند کایرین ۹۹۰ هواوی و اپل A13 Bionic بودیم که کارایی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتند. حال به نظر می‌رسد که این موضوع باعث شده است تا شرکت بزرگ کوالکام احساس خطر کرده و به روند تولید تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ سرعت ببخشد تا فاصله خود را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند و کامپیوتر‌های قابل حمل با رقبا حفظ کند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط منابع چینی، گوشی‌های هوشمند آزمایشی که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بر روی آن‌ها نصب می‌شود، توسط شرکت‌های سامسونگ، اوپو، شیائومی و ویوو تولید خواهد شد. به احتمال زیادی پرچمداران گلکسی اس ۱۱ سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی باشند که از این تراشه قدرتمند استفاده می‌کنند؛ گفته می‌شود که این پرچمدار در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

در پرچمدارهای ۲۰۱۹ شیائومی Mi 9 اولین گوشی هوشمندی که به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده بود؛ همچنین اولین گوشی هوشمندی که به همراه این چیپست عرضه شد، پرچمداران سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ بودند.

منتظر Snapdragon 865 هستید؟ فکر می کنید چیپست لایقی برای سال ۲۰۲۰ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

نمیدونم🤷‍♂️

m.b

دیروز اولین نفر خبرش رو فرستادم…
با این حساب اگر این خبر قطعی بشه، کسایی که میگفتن این چیپست رقیب کایرین 990 نیست(از جمله خودم)، باید صرف نظر کنیم و اختلاف زمان معرفی این چیپست با کایرین 990 خیلی کمتره تا اختلاف زمانیش با چیپست میان‌ساله کایرین 995…
پس در بهترین حالت باز هم رقیب کایرین 990 5g که بهترین عملکرد بین چیپست های کایرین رو داره، محسوب میشه…

Dr.Nazer

اگزینوس دیگه باید شروع کنه خودشو ببره بالاتر 😐

smartiz

اگر ماه اینده معرفی شه شرکت های سازنده موبایل پرچمداراشون ممکنه زودتر بدن بیرون برای اینکه عنوان اولین استفاده کننده از چیپست جدید بگیرن

Milad7

اژدهای خفته

Milad7

اگزینویس و کایرین پیش اسنپ پشم حساب میشن

سردار بلوچ

دوستان ارزشش رو داره من نوت هشت پرو رو بفروشم
Mi cc9 pro بگیرم؟؟؟
راستی بنچمارکشم از گوشیم پایینتر بود ولی بخاطر دوربین و باتریش می‌خوام بگیرم ..
چطوره بنظرتون ؟
(اشاره کنم من از گوشیم خیلی راضیم هم دوربین هم صفحه نمایش هم پردازنده قدرتمند …)
فقط شایعاتی که از اون گوشی شنیدم دلمو برده …
سامسونگ فن ها هم نظر بدن لطفاً ..اگه گزینه ای اونا هم داشتن رو کنن!!!ممنون میشم

Dr.Nazer

خب Mi CC9 Pro فعلا تو ایران فک کنم فقط فروشگاه موبوتل تهران حافظه ۱۲۸ رم ۶ میده ۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومن؛ با این قیمت هیچ گوشی دیگه‌ای قابلیت رقابت باهاش رو نداره و گزینه‌ دیگه‌ای نیست که بهت پیشنهاد بدم..! نمیدونم ممکنه قیمتش پایین‌تر بیاد یا نه و بهتر هم هست که یه مدت صبر کنی تا شاید قیمتش متعادل‌تر بشه و بیشتر تو بازار جا بیفته و اگه احیانا ایرادی چیزی داشت تو سایتای مختلف ازش گفته بشه و اگر هم نداشت که دیگه خیال خود کاملا راحت میشه.
البته ردمی نوت ۸ پرو هم گوشی فوق‌العاده‌ایه اما خب دیگه اما اگه خودت احساس میکنی CC9 Pro رو دوست داری و انتخاب معقولانه‌ایه میتونی عوض کنی؛ انتخاب با خودته…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)