حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه الماس اسنشال یک موبایل فوق العاده دراز است

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اسنشال، برترین‌های ترنجی

اسنشال دو سال پیش با اسنشال فون و ناچ قطره ای ارایه شد که این ارایه پیش از ارایه آیفون X با ناچ عریض بود. به نظر می رسد اندی رابین می خواهد امسال یک غافلگیری دیگر را معرفی کند، غافلگیری که اما شاید در حد همان غافلگیری باقی بماند، نه چیزی بیشتر! پروژه الماس اسنشال یک موبایل فوق العاده دراز است که تا هم نمی شود و در این مطلب می خواهیم با هم با آن آشنا شویم، با ترنجی همراه باشید.

پروژه الماس اسنشال

رابط کاربری ویژه اسنشال فون

رابط کاربری ویژه اسنشال فون

اندی رابین برای توجیح این نمایشگر دراز و فوق دراز و خیلی دراز (!) یک رابط کاربری خاص را نشان میدهد که در این طرح چون مسیر نقشه کاملا نمایش داده می شود، پس نمایشگر دراز خوب است! این من را به یاد تبلیغات بلک بری پاسپورت می اندازد که نمایشگر مربعی خود را با همین تحلیل اما یک مسیر مربعی توجیح کرده بود. مشخصا این یک توجیح است و من اصلا فکر نمی کنم این طرح بتواند موفق باشد.

ما درمورد تصاویری که می ببینید هیچ چیز دیگری نمی دانیم، به جز این که آنها مانند هر تلفنی که قبلاً دیده ایم به نظر نمی رسند، و این از اندی روبین، مجری بحث برانگیز صنعت تلفن همراه است که اندروید را تأسیس کرد. او گوگل را در میان ادعاهای مربوط به سوء رفتار جنسی در حالی که یک بسته سختگیرانه بزرگ را حفظ کرده بود، ترک کرد و به دنبال معرفی اسنشال فون بود.

به نظر می رسد که این عکس ها یک تلفن دراز با یک رابط کاربری بسیار بلند و کاملاً بلند (!) متشکل از برنامه هایی مانند کارت هستند را نشان می دهد که رابط کاربری با دکمه های بزرگی مانند نرم افزارهای روی یک ساعت هوشمند هستند. خود دستگاه نیز در دستان او نیز بسیار کوچک به نظر می رسد. این دستگاه دارای یک دکمه بزرگ و صدای بلند صدا در لبه سمت راست و یک اثر انگشت در پشت، در زیر آنچه که به نظر می رسد یک دوربین اصلی اصلی است.

پروژه الماس اسنشال

پروژه الماس اسنشال

و همانطور که مشاهده می کنید، این دستگاه ها دارای برخی از ظرافت‌ها با وضوح چشمگیر هستند که هنگام مشاهده آنها در زوایای مختلف، رنگ را تغییر می دهند – مثلاً سبز دریایی که به زرد و آبی تغییر می کند. این همان رنگ گرادیانت است که اصلا موضوع جدیری به شمار نمی رود.

سخنگوی اسنشال می گوید كه این تلفن جدید این شرکت است و افزود:

“ما در حال كار بر روی دستگاه جدیدی هستیم كه هم اكنون در حال آزمایش اولیه با تیم ما در خارج از آزمایشگاه است. ما مشتاقانه اطلاعات جدید را در آینده نزدیک به اشتراک می گذاریم. “

نسل اول Essential Phone به دلیل طراحی چشمگیر خود از جمله رنگ سبز دریایی با لبه های طلایی معروف به عمق اقیانوس (Ocean Depth) شناخته شده بود. در اواخر سال 2018 ، بلومبرگ گزارش داد که Essential در حال کار بر روی تلفن با صفحه کوچکتر است که بیشتر از طریق دستورات صوتی کنترل می شود، با یک دستیار هوش مصنوعی به طور خودکار وظایف شما را انجام می دهد. در ماه دسامبر، اسنشال همه اما تأیید کردند که در تلفن دوم کار می کند.

از دیگر قابلیت هایی که برای موبایل نسل جدید اسنشال عنوان شده است، ویژگی واکی-تاکی بااستفاده از حسگراثرانگشت و البته چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ و در نهایت سیستم عامل اندروید است.

گفته می شود احتمالا نام موبایل جدید اسنشال هم همان GEM یا الماس باشد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید پروژه الماس اسنشال بتواند موبایل موفقی باشد؟ فکر نمی کنید این موبایل حداقل باید تامی‌شد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

کنترل تلوزیونه که😂

ahmad

اقای رابین حتما مزاح فرمودن این بیشتر شبیه شوخیه

android 10

دکتر ناظر بیا کنترل تلویزیون واقعی اینه نه میت 30 و ایفون 11پرو مکس

MohammadFarhaadi

خوب مومن گوشیه قبلیت که ترند بازار رو مشخص کرد خودش پنجاه هزار تا فروخت!اونوقت انتظار داری این کتلت! چقدر بفروشه!!!؟؟؟

_V_

کنترل تلویزیونه

Milad7

وات ؟ 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)