حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز تعمیرپذیری اسنشال فون از سوی iFiXT منتشر شد: بسیار ضعیف

همانطور که می‌دانید پس از مدت ها انتظار سرانجام اسنشال فون روانه بازارهای جهانی شد. اگر شما برای خرید این موبایل مردد هستید امروز خبر جدیدی درباره امتیاز تعمیر پذیری این موبایل از سوی iFiXT منتشر شده است که عملکرد ناامید کننده این موبایل را در تعمیر نشان می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.امروز ifixt امتیاز تعمیرپذیری موبایلی که توسط اندی رابین ساخته شده است را منتشر کرده و نتایج بسیار عجیب است. اسنشال فون امتیاز تعمیرپذیری 1 از 10 را از سوی این موسسه دریافت کرده است که بسیار ضعیف است! باید اشاره کنیم که امتیاز بالاتر به معنی تعمیر پذیری آسان تر موبایل می باشد. همانطور که می دانید این موبایل از مواد مرغوبی ساخته شده، قابی از جنس تیتانیوم و پشت موبایل از جنس سرامیک و شیشه است.

استفاده از این مواد زمانی معلوم می شود تا موبایل بطور کامل باز شود و قطعات داخل آن قابل مشاهده باشند.خبر خوب این است جای پیچ های مونتاز کاملا استاندارد هستند. همچنین باتری با چسب کششی و کشویی قابل تعمیر در جای خود قرار گرفته است اما این موارد بی معنی است زیرا بطور غیرقابل باوری دسترسی به آنها سخت است.

اسنشال فون دارای درزهای مخفی و هم چنین چسب های بسیار است. پورت USB-C آن به مادربورد متصل شده است که جایگزینی آن دشوار است.باید بگوییم که در صورت خرابی این موبایل شاید باید بجای تعمیر کردن آن به فکر عوض کردن آن باشید زیرا تعمیر آن تقریبا غیرممکن است.

نظر شماچیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

تعمیر پذیری خیلی مهمه. لطفاً این شاخص را در مورد بقیه پرچمدار ها هم بررسی کنید

علی شیخ زاده

چه نمره 1 باشه چه 10 تعمیر کارای ایران گوشی رو خورد میکنن. ???

Peiman

یادمه یه موبایلی صفر گرفته بود???? کسی نمیدونه کدوم موبایل بود.؟؟؟؟ فک کنم از سامسونگ بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید محمد گوهری
Telegram:@Seyedmohammad_gohariinstagram:__mohammad_Gohariمنتظر انتقادات وپیشنهادات شما هستیم