حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Call Of Duty موبایل رکورد دانلود هفته اول را شکست

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | بازی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم بازی Call of Duty برای موبایل روی iOS و اندروید معرفی شد. امروز اما باید گفت که بازی Call Of Duty موبایل رکورد دانلود هفته اول را شکست داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رکورد دانلود بازی Call Of Duty موبایل

کال آف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی موبایل

طبق آخرین آمار منتشر شده، بازی موبایلی Call of Duty Mobile بهترین هفته اول را از نظر میزان دانلود در بین بازی‌های موبایلی داشته است. این اثر طی یک هفته بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار دانلود شده است و حدود ۱۷.۷ میلیون دلار از طریق خریدهای بازی‌کنندگان درآمد داشته است. علاوه بر این، Call of Duty Mobile موفق شد تا رکورد ۹۰ میلیون دانلود Mario Kart Tour طی هفته اول را بشکند.

برای مقایسه بد نیست که بدانید PUBG Mobile در هفته اول خود ۲۸ میلیون‌بار دانلود شده بود. بازی Fortnite هم با اینکه در انحصار اپ‌استور قرار داشت حدود ۲۲.۵ میلیون‌بار دانلود شد. گفتنی است بازی PUBG Mobile با همکاری دو شرکت Tencent و PUBG Corp ساخته شد و این در حالی است که شرکت چینی تن‌سنت یکی از سرمایه‌داران بزرگ استودیوی اپیک گیمز سازنده فورت‌نایت به حساب می‌آید.

با وجود اینکه بازی از نظر درآمد و تعداد دانلود توانست Mario Kart Tour را شکست دهد، اما اثر Fire Emblem Heroes همچنان از نظر میزان درآمد در هفته اول ۲۸.۲ میلیون دلار در رتبه اول بازی‌های موبایل قرار می‌گیرد. بازی فورت‌نایت در هفته اول خود تنها ۲.۳ میلیون دلار درآمد داشت.

حدود ۵۶ درصد از دانلودهای Call of Duty Mobile روی دستگاه‌های iOS و ۴۴ درصد هم روی دستگاه‌های اندروید بوده است. از این نظر بازی با ۱۷.۳ میلیون بار دانلود در رتبه نخست محبوب‌ترین بازی‌های آمریکا، هند و برزیل قرار گرفته است. در این بین ۹.۱ میلیون دلار از درآمد بازی از طریق اپ‌استور و ۸.۳ میلیون دلار هم از گوگل‌پلی به دست آمده است.

شما کال آف دیوتی موبایل را تجربه کردید؟ به نظر من شاید هنوز PUBG می تواند حتی بهتر باشد اما شاید این نظر از روی عادت عنوان شود. در مود ۵ به ۵ Call Of Duty لذت نقشه های بیشتر و پیچیده تر وجود دارد اما در حالت بتل رویال شاید هنوز به پختگی لازم نرسیده است ولی واقع گرایی مردن در تصادف خودرو می تواند جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

نایس

بچه ها کسی اگر داره فرند ریکوئست بده بم ک هم بریم بازی هم بیاد کلنم

AssaulterNG
LVL 45

ARMTIN

request دادم
id : ARMTIN
⁦😁

_V_

😁باعث افتخاره

max03

هنوز جا داره بخواد پخته تر بشه،جذابیت فعلی کال اف دیوتی بخاطر چن تا اسلحه ی جدید و مپ های متفاوتشه که به زودی عادت میکنیم بهش
به نظرم پابجی موبایل هنوزم جذابیت خودشو داره و میتونه رقابت تنگاتنگی داشته باشه
یه خوبی که کال اف دیوتی داره اینه که خیلی کم لگ داره ولی پابجی لگ زیاد داره
بدیشم اینه که فعلا به اکانت گوگل پلی لینک نمیشه و یا باید به صورت مهمان بازی کنی یا به فیسبوک لینکش کنی

Dr.Nazer

و من هنوز از کمبود نت برای دانلود رنج میبرم😂

Milad7

برای من گیم با موبایل حال نمیده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)