حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی اندروید Call Of Duty: Legends of War به صورت آزمایشی عرضه شد، دانلود کنید

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | بازی

در بازه زمانی که بازی های سبک بتل رویال (Battle Royal) مانند PUBG و Fortnite چشم کاربران را به خود دوخته است، عنوان مشهوری مانند Call Of Duty نمی تواند آرام و قرار داشته باشد و می خواهد روی موبایل هم خودی نشان بدهد. امروز بازی اندروید Call Of Duty: Legends of War به صورت آزمایشی عرضه شده و اگر به آن علاقه دارید می تواند در ادامه مطلب آن را دانلود کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بازی اندروید Call of Duty Legends of war

بازی اندروید Call of Duty Legends of war

همکاری استودیو اکتیویژن با Tencent Games به ارایه بازی اندروید Call of Duty Legends of war منجر شده و آن ها امیدوارند که موفقیت عناوینی چون PUBG و Fortnite را شبیه سازی کنند. آن ها شباهت بازی Call Of Duty برای طرفداران این بازی را به موبایل آورده اند تا توجه کاربران را به خود جلب کنند.

شما می توانید شخصیت های محبوب بازی کال آف دیوتی مانند Price، Ghost و … را در این بازی تجربه کنید. همچنین در حال حاضر دو حالت MultiPlayer و Zombie برای بازی کردن وجود دارد و حالت سوم به زودی ارایه می شود که درباره آن توضیح ویژه ای وجود ندارد.

بازی اندروید Call of Duty Legends of war

بازی اندروید Call of Duty Legends of war

بازی Call of Duty: Legends of War پیش از این در استرالیا به صورت محدود عرضه شده بود. در لحظه عرضه نقشه های Nuketown, Killhouse, Hijacked, Crossfire, Standoff و Crash در دسترس است.

اگر دوست دارید بازی اندروید Call of Duty Legends of war را دانلود کنید می توانید از لینک های زیر فایل APK و دیتا بازی را مستقیما دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید Call of Duty Legends of war فایل APK نسخه ۱.۰.۰ حجم ۷۰ مگابایت

دانلود دیتا بازی اندروید Call of Duty Legends of war نسخه ۱.۰.۰ – حجم ۱ گیگابایت

فکر می کنید بازی Call of Duty: Legends of War می تواند بازی جذابی باشد؟ اگر آن را نصب کردید، نظر خود را در ترنجی با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

s9رو فروختم میت20x سفارش دادم برسه دستم اینو اول می نصبم روش.

ahmad

از کجا سفارش دادی مگه وارد بازار ایران شده؟

ali

از سایت بیست چاینا سفارش دادم دوستم ازش p20proخریده بود خیلی راضی بود منم میت20xسفارش دادم

Pouya

بست چاینا کاملا قابل اعتماده مستقما از چین سفترشا رو میاره درب منزل حدود ۲۰ روزم طول میکشه تا بیاد من یه استادی داشتم طراحی سایت صنعت نفت ایرانو انجام داده بود اون بهم تعریفشو کرد

Rasoul

سلام میشه بفرمایید دوستتون برای خرید p20pro از بست چاینا چقدر هزینه گمرکی پرداخت کردن

pedram_01

اس ۹ رو فروختی گوشی چینی بخری ؟ درسته میگن چین خیلی پیشرفت کرده چه در گوشی و چه در خودرو ولی هیچ وقت ادم هیوندای خودشو تبدیل به یه خودرو چینی نمیکنه . بخاطر اینکه شاید رو کاغذ بهتر باشن ولی در عمل و تجربه واقعا یک سطح پایین تر هستن . درباره گوشی هم من شخصا تجربه داشتم واقعا گوشی هووای و شامی در سطح گوشی های مطرح نیستن با اینکه رو کاغذ از بعضی ها حتی بهتر هم هستن

Pouya

خب ، ایشون وگر ملاکشون باتری و دوربین و سرعت باشه میت ۲۰ x براشون مناسبتره

Pouya

برای کسی مثل من که خوش دستی نمایشگر و روان بودن ( ن اینکه نیم ثانیه سریع تر از رقبا باشه میخوام لگ و هنگ نزنه ) و تا حدی اسپیکر برام مهم بود اس ۹ برام عالی بود ک الان از خریدشم خیلی راضیم

Pouya

دارم نصب میکنم ممنون بابت پست فک کنم خیلی خوب باشه

CAPCOM

عاشقتم ترنجی واقعا عالی بود من یه دونه call داشتم خیلی مسخره بود
ای کاش سری بازیهای۵ Resident Evil به بعد هم برای اندروید بیاد من الان امولاتور dreamcast ماله سگا رو نصب کردم دارم رزدنت ایول کد ورونیکارو بازی میکنم واقعا امولاتورها یه چیز دیگن

CAPCOM

پویا جان کارت درسته برادر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)