حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر آیفون ۱۱ در مقابل خط و خش مقاومت خوبی ندارد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

موبایل های نازک-نارنجی (!) این روزهای ما در عین زیبایی اما آنچنان که قبلا مقاوم بودند شاید مقاوم نیستند، دلیل را می توان در این دانست که شرکت‌ها زیبایی را به دوام محصول ترجیح می‌دهند. اپل در رویداد رونمایی از آیفون ۱۱ اعلام کرده بود که در ساخت پرچمداران جدید خود از مقاوم‌ترین شیشه موجود در گوشی‌های هوشمند استفاده کرده است، اما تجربه کاربران خلاف این موضوع را ثابت می‌کند چرا که نمایشگر آیفون ۱۱ در مقابل خط و خش مقاومت خوبی ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر آیفون ۱۱

نمایشگر آیفون ۱۱

نمایشگر آیفون ۱۱

همان‌طور که گفتیم شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، زیبایی را در اولویت تولید محصولات خود قرار داده‌اند و برخی از آن‌ها دوام گوشی را به کلی فراموش کرده‌اند. البته در برخی از موارد این مشکلات با خرید قاب محافظ و محافظ صفحه نمایش حل می‌شود، اما برخی از کاربران ظاهر اصلی گوشی را ترجیح می‌دهند و علاقه‌ای به استفاده از محافظ‌های جانبی ندارند.

اپل در رویداد رونمایی از آیفون ۱۱ اعلام کرده بود که در ساخت این محصول از مقاوم‌ترین شیشه موجود استفاده کرده است که در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است، اما تجربه کاربران خلاف این موضوع را ثابت کرده و پس از مدتی کوتاهی از عرضه این محصول شاهد گزارش‌های بسیاری در خصوص خط برداشتن و لکه شدن سریع بدنه و صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ هستیم.

اکثر کاربران در گزارش‌های خود مدعی شده‌اند که صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ آن‌ها بدون برخورد با هیچ جسم تیز و سختی به راحتی خط برداشته و در برخی از موارد ترک خوردگی‌هایی بر روی این محصول مشاهده شده است. در برخی از موارد صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ کاربران با وجود محافظ صفحه نمایش با خط و خش و ترک خوردگی‌های سطحی مواجه شده است که به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این مشکل نقص تولید شیشه محافظ در کارخانه باشد.

متأسفانه در حال حاضر دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل مشخص نشده است و اپل نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده است، اما باید در نظر داشته باشید که برخلاف تبلیغات صورت گرفته، بدنه آیفون ۱۱ به شدت در برابر خط و خش آسیب پذیر بوده و حتی ممکن است در مواردی با ترک خوردگی‌های مویی و سطحی مواجه شوید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که مشکل از طراحی اپل است یا این یک مشکل رایج است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

عکس دومی مدیونید بگید گوشی نو هستش
هر گوشی بدون گلس خش بر میداره
چیزی ک تونسته رو صفحه این گوشی خش بندازه رو بقیه هم خش میندازه
پدر کشتگی دارن انگار

Farcry

خوبه که جری آیفون 11 رو تست کرده و معلوم شده نمایشگر اون مثل بقیه گوشی ها روی موس 7-6 خش برمیداره.

persian64

یاد اون جوکه میفوفتم طرف کور بود رفت دکتر دکتر ازش تست بینایی سنجی میگرفت طرف گفت آقای دکتر خودت کجایی؟!
حالا حکایت منه ،ایفون ۱۱ خودتت کجایی …!؟

ahmad

این خبر اهمیتی نداره چون اقای جری کاملا تست کردن مقاومتشو

نیما عرفانی

(اکثر کاربران در گزارش‌های خود مدعی شده‌اند که صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ آن‌ها بدون برخورد با هیچ جسم تیز و سختی به راحتی خط برداشته و در برخی از موارد ترک خوردگی‌هایی بر روی این محصول مشاهده شده است. در برخی از موارد صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ کاربران با وجود محافظ صفحه نمایش با خط و خش و ترک خوردگی‌های سطحی مواجه شده است)
اغراق بزرگیِ و بستگی داره گوشی تحت چه شرایطی مستعد آسیب واقع شده باشه . این مسئله واقعاً جای تأمل داره لذا بعداً صحت و سقمش مشخص میشه اما چیزی که مشخصه اینه؛ این گوشی امتحانش رو از تست مقاومت JRE به خوبی پس داد👌👍

Milad7

عجب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)