حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آزمایشی رابط کاربری EMUI 10 هواوی در چین ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هفته پیش هواوی لیستی از تلفن‌های همراهی که EMUI 10 را دریافت می‌کنند را در اختیار کاربران قرار داد و در این میان تلفن‌های Mate 20 Lite، Enjoy 10 Plus و Nova 4e از اولین دریافت کنندگان این آپدیت بودند. امروز نسخه آزمایشی رابط کاربری EMUI 10 هواوی در چین ارایه شده است و در ادامه در ترنجی با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت رابط کاربری EMUI 10

آپدیت رابط کاربری EMUI 10

آپدیت رابط کاربری EMUI 10

سه گوشی گفته شده از نظر زمانی اولین دریافت کنندگان آپدیت رابط کاربری EMUI 10 هواوی بودند و هواوی هم بدقولی نکرده و کاربران چینی هم اکنون قادر به دریافت این آپدیت هستند. متاسفانه هنوز مشخص نیست که رابطه هواوی و دولت آمریکا چطور پیش خواهد رفت اما هواوی این خبر خوش را به کاربرانش داده است که گوشی‌های حال حاضر بازار از نظر دریافت آپدیت هیچ مشکلی نخواهند داشت و تلفن‌های همراه بعدی این شرکت هستند که باید نگران وضعیت آن‌ها بود.

یکی از این تلفن‌ها، هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو هستند که بدون فروشگاه گوگل پلی و تمامی نرم افزار‌های گوگل وارد بازار شده‌اند اما اگر دولت آمریکا با دولت چین یا بهتر بگوییم هواوی به توافق برسند با یک آپدیت ساده هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو نیز قادر به دریافت خدمات از سرویس‌های گوگل خواهند بود.

رابط کاربری EMUI 10 هواوی برای آپدیت اندروید ۱۰ رسما معرفی شد

برنامه بتای هواوی برای آن دسته افرادی است که به خواست خودشان در این بخش شرکت کرده‌اند و به نوعی اولین کسانی هستند که آپدیت‌های هواوی را دریافت خواهند کرد. چون همانطور که از اسمش پیدا است این آپدیت‌ها بتا هستند و نسخه اصلی آن‌ها چندی بعد از نسخه‌های بتا برای عموم مردم عرضه خواهد شد.

نسخه‌های آزمایشی همیشه مشکلات ریز و درشتی داشتند که با آپدیت‌های بعدی شرکت حل شده‌اند پس اگر از آن دسته افرادی هستید که به برنامه بتای هواوی پیوسته‌اید انتظار وجود باگ در آپدیت‌های بتای این کمپانی را داشته باشید و با دادن گزارش این مشکلات به بهبود هرچه تمام‌تر و رفع این مشکلات به هواوی کمک کنید. البته باید این را بدانید که بتای بسته که برای این سه موبایل منتشر شده برای تمامی عموم نبود و افراد خاص مثل توسعه دهنده ها قادر به دریافت این آپدیت هستند. برخلاف بتای بسته، بتای باز برای عموم مردم است و دسترسی به این نسخه برای عموم کاربران امکان پذیر است.

شما علاقه به دریافت آپدیت آزمایشی EMUI 10 هواوی دارید؟ دستگاه سازگار با آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

خوبه…

نیما عرفانی

خبر خوشایندی بود…
ممنون

Milad7

مبارک هواوی دارا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)