حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان انتشار آپدیت EMUI 10 نسخه پایدار برای گوشی های هواوی مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، هواوی

سپتامبر گذشته هواوی لیست گوشی‌هایی که آپدیت EMUI 10 آزمایشی برای آنها منتشر می‌شود را اعلام کرد و حالا این کمپانی زمان‌بندی انتشار نسخه پایدار EMUI 10 را منتشر کرده است. زمان انتشار آپدیت EMUI 10 نسخه پایدار برای گوشی های هواوی مشخص شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

انتشار آپدیت EMUI 10

آپدیت EMUI 10

آپدیت EMUI 10

این آپدیت قرار است تا پیش از پایان ماه میلادی جاری برای اغلب گوشی‌های پرچم‌دار هواوی منتشر شود اما Huawei P30  و P30 Pro اولین‌هایی هستند که آن را دریافت می‌کند. هواوی در نیمه اول نوامبر آپدیت پایدار EMUI 10  را برای Huawei P30  و P30 Pro ارائه می‌کند. پس از آن در نیمه دوم نوامبر نسخه پایدار EMUI 10 برای سری Mate 20؛ از جمله Mate 20 X و Mate 20 RS Porsche Design، سری Honor 20 و Magic 2 ارائه می‌شود.

همچنین این زمان‌بندی تأیید می‌کند که در نیمه دوم ماه میلادی جاری Huawei P20, P20 Pro و Mate RS Porsche Design به بتای همگانی EMUI 10 ملحق می‌شوند.

در نظر داشته باشید زمان‌بندی اعلامی مخصوص چین است و انتشار نسخه پایدار EMUI 10 در دیگر مناطق ممکن است قدری طول بکشد. خبر خوب اینکه هواوی در صفحه شخصی این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی Weibo تاکید کرده EMUI 10 برای مدل‌های بیشتری ارائه می‌شود، بنابراین اگر هنوز گوشی شما در این لیست یافت نمی‌شود، نگران نباشید.

منتظر آپدیت EMUI 10 هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

یکم دیر نیست؟
خیلی وقته معرفی کرده آخه…
اما بجاش پر و پیمون باشه فکر کنم…🤔

Ali_DJ

مظهر قدرت :چین 💪💪

Milad7

😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)