حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱ در جهت تامین تقاضای کاربران

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم فروش آیفون ۱۱ فرای انتظار ظاهر شد. به نظر می‌رسد گوشی‌های آیفون جدید برخلاف آنچه انتظار می‌رفت با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شده‌اند؛ به گونه‌ای که در حال حاضر سرعت تولید آن‌ها کفاف میزان درخواست از سوی کاربران را نمی‌دهد. امروز گزارش جدیدی منتشر شد که نشان می‌دهد اپل از شرکای تجاری خود درخواست کرده است فرآیند تولید گوشی‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو را سرعت ببخشند. این افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱ در جهت تامین تقاضای کاربران است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱

خبرگزاری Nikkei، امروز درگزارشی اعلام کرد که اپل از شرکای تجاری و تولید کنندگان قطعات موردنیاز برای نسل جدید از گوشی‌های آیفون خود درخواست کرده است که سرعت تولید خود را ۱۰ درصد افزایش دهند. این خبرگزاری اعلام کرده است که این افزایش سرعت سبب می‌شود که چیزی در حدود ۸ میلیون گوشی بیشتر از آنچه در گذشته برنامه ریزی شده بود تولید و روانه بازار شود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که اپل به صورت ویژه از شرکای تجاری خود درخواست کرده است که سرعت تولید قطعات موردنیاز برای دو گوشی آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو را سرعت ببخشند؛ چرا که بخش اعظمی از سفارش‌های صورت گرفته توسط کاربران مربوط به خرید این دو گوشی هوشمند است. این گزارش اعلام کرده است که این دو گوشی نسبت به پرچمدار آیفون 11 پرو مکس با استقبال بیشتری از سوی کاربران روبرو شده‌اند؛ به همین دلیل اپل سرعت تولید آن را به نسبت کاهش داده است.

اپل تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد میزان فروش گوشی‌های آیفون جدید خود منتشر نکرده است؛ اما براساس اطلاعاتی که تا به امروز از سوی خرده فروشی‌ها در اختیار قرار گرفته است می‌توان گفت فروش این محصولات از آنچه پیش از معرفی آن‌ها پیش‌بینی می‌شد بسیار بهتر است.

گوشی آیفون ۱۱ که نسخه جدیدی از گوشی آیفون XR است در بازارهایی نظیر چین و هند با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. چرا که در این کشورها دستگاه‌های با ارزش خرید بالا می‌توانند با گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت رقابت بهتری را داشته باشند. نسخه پایه از این گوشی هم اکنون در کشور آمریکا با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود که نسبت به قیمت زمان عرضه گوشی آیفون XR، در حدود 50 دلار ارزان‌تر است.

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱

افزایش سرعت تولید آیفون ۱۱

گفته می‌شود اپل این روزها مشغول طراحی و تولید نسل جدیدی از گوشی‌های آیفون SE خود است و قصد دارد آن را در سه ماهه اول از سال آینده میلادی روانه بازار کند. انتظار می‌رود گوشی آیفون SE 2، از یک نمایشگر 4.7 اینچی LCD بهره ببرد و قابلیت Touch ID را هم در اختیار کاربران خود قرار دهد. گزارشی که امروز صبح منتشر شد نشان می‌دهد که حضور پردازنده A13 Bionic و سه گیگابایت حافظه رم نیز در این گوشی بسیار محتمل است. این گزارش همچنین نشان می‌داد که ظاهر این گوشی شباهت زیادی به گوشی آیفون 8 دارد.

بخشی از منابع اعلام کرده‌اند که نسخه دوم از گوشی‌های آیفون SE قرار است با قیمت 399 دلار به فروش برسد. این قیمت می‌تواند فروش این گوشی را در بسیاری از کشورها که کاربران به خرید گوشی‌های ارزان قیمت علاقه ‌بیشتری دارند، سرعت ببخشد. انتظار می‌رود اپل در سال آینده از یک گوشی 5G رونمایی کند تا بخش بیشتری از کاربران به سمت خرید محصولات او سوق پیدا کنند.

نظر شما چیست؟ شما نسبت به خرید آیفون های ۲۰۱۹ مشتاق تر از آیفون های ۲۰۱۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

آقای عطایی بد نیست یه پست درباره قابلیت دپ فیوژن آیفون 11 که بعد از ios 13.2 beta اومده بزارید.

online_wireless

بنظرم یکی از دلایل فروش خوب آیفون یازده حذف ایکس آر بوده قیمتشم گرونتر نکرده ولی باید تمام مدل هارو از ۱۲۸ گیگ شروع میکرد.

Milad7

وضعشون خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)