حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) سیستم عاملی برای دستگاه های تاشو

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | مایکروسافت

ویندوز ۱۰ ایکس (Windows 10X) نسخه‌ای مخصوص از ویندوز ۱۰ است که برای دستگاه‌های مجهز به نمایشگر دوگانه توسعه یافته است. این نسخه ویژه از ویندوز در مراسم فردا مایکروسافت معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ویندوز ۱۰ ایکس صحبت کنیم.

ویندوز ۱۰ ایکس

همان‌طور که احتمالا می‌دانید مایکروسافت فردا میزبانی رویداد بزرگی را برعهده دارد. انتظار می‌رود در این مراسم از محصولاتی نظیر سرفیس پرو 7، سرفیس لپ‌تاپ 3 و یک لپ‌تاپ 2 در 1 مجهز به پردازنده ARM رونمایی شود.

به‌تازگی ایوان بلاس یافشاگر مشهور دنیای فناوری، جزییاتی را در رابطه با ویندوز 10 ایکس منتشر کرده است که انتظار می‌رود فردا به‌صورت رسمی معرفی شود. این نسخه از ویندوز ویژه دستگاه‌هایی با دو نمایشگر توسعه یافته است.

البته گفته می‌شود که مایکروسافت فردا از یک سرفیس مجهز به دو نمایشگر را معرفی خواهد کرد که با کدنام Centaurus شناخته می‌شود. بر اساس توییت ایوان بلاس، این نسخه ویندوز ایکس نام خواهد داشت؛ تا پیش از این گفته می‌شد نام این نسخه ویندوز لایت است.

در این توییت هیچ‌گونه تصویری از محیط ویندوز ایکس به اشتراک گذاشته نشده است، یا این حال اعلام شده است که ویندوز ایکس برای دستگاه‌هایی مجهز به نمایشگر دوگانه استفاده خواهد شد. در مقایسه با ویندوز 10 استاندارد انتظار می‌رود ویندوز 10 ایکس نرم‌افزارها را تحت Centaurus اجرا کند. این به معنای آن است که ویندوز 10 ایکس به‌جای اجرای سخت‌افرازی اپلیکیشن‌ها آن‌ها را تحت اینترنت اجرا می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت سیستم عامل ایده آل دستگاه های تاشو را ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

دوستان عزیز نظر سنجی تموم شد و امتیازها مشخص شد
دکتر ناظر معروف به اسکول حامل 20 امتیاز
m.b معروف به مصطفی بَغال 13
به خاطر اینکه امتیاز ها دو رقمی شدن برای همین مجبوریم لقب های هر دو بزرگوار رو با هم از این به بعد استفاده کنیم.
دوستان اگر واستون مقدور بود از این به بعد این لقب ها موقع ریپلای دستتون رو میبوسه.
مخلص شما چالتون 🙏

MohammadFarhaadi

امیدوارم از این یکی استقبال بشه و بتونه نظر مایکروسافت رو جلب کنه و در نهایت گوشیها یا پی سی های تاشوی جیبی مایکروسافت رو شاهد باشیم.چون اگر استقبال بشه و مایکروسافت توجه نشون بده با توجه به توانش که خیلی بیشتر از شرکتهای سازنده گوشیهای اندرویدیه میتونه باعث جهش در این نسل از گوشیها بشه.

Milad7

🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)