حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس نئو از وب سایت مایکروسافت حذف شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

حدود یکسال پیش بود که سرفیس نئو (Surface Neo) مایکروسافت رسما معرفی شد. این دستگاه به عنوان محصول تاشو ویندوزی ارایه شده بود که هنوز اما شاهد آن نیستیم. اگر از طرفداران آن هستیم خبر خوبی برای شما نداریم. سرفیس نئو از وب سایت مایکروسافت حذف شده است.

سرفیس نئو

امروز مایکروسافت مراسم معرفی سالانه سخت افزار پاییزی خود را آغاز کرد و در آنجا پیکربندی جدیدی از Surface Pro X و Surface Laptop Go را به نمایش گذاشت. اکنون یک سال از آخرین رویداد می گذرد، جایی که این شرکت برنامه جسورانه خود را برای همه کارکردن در دستگاه های دو صفحه ای اعلام کرد و وعده یک نسخه کاملاً جدید ویندوز به نام Windows 10X را داد که از ابتدا برای این دسته جدید ساخته شده است.

مایکروسافت Surface Duo که از اندروید استفاده می کند، از ماه آگوست آغاز به کار کرد. Surface Neo که بزرگتر و مبتنی بر ویندوز ۱۰ ایکس است، هنوز در عمل مفقود شده است. تعجب آور نیست، زیرا مایکروسافت واضح بود که به تأخیر افتاده است. در واقع، ویندوز 10 ایکس اکنون رسماً به رایانه های شخصی یک صفحه ای می آید و با پشتیبانی از صفحه نمایش دوگانه، وقتی ارایه می شود که مایکروسافت تصمیم می گیرد زمان مناسب باشد.

از زمان رویداد سال گذشته، لیست محصولات Surface Neo در وب سایت مایکروسافت وجود دارد. برای مدتی، اعلام داشت که در فصل تعطیلات سال 2020 می آید و سپس چند ماه پس از تأخیر رسمی، این پیام حذف شد. اکنون ، لیست به طور کامل حذف شده است.

در حقیقت، هنوز آن را در پیش نمایش های جستجو مشاهده خواهید کرد (در زمان نوشتن این مقاله) ، اما وقتی روی اطلاعات بیشتر کلیک می کنید، شما را به یک صفحه عمومی با تمام محصولات فعلی هدایت می کند.

مشخص نیست که این به این معنی است که محصول لغو شده است یا فقط به دلیل تأخیر در مدت نامحدود ، فقط در حال حذف است. صادقانه بگویم، این ممکن است یکی از مواردی باشد که مایکروسافت اعلام می کند و در نهایت بی سر و صدا از بین می رود. مطمئناً اولین بار نخواهد بود. این شرکت هنوز علناً اعلام نکرده است كه مجموعه ها (ویژگی اعلام شده برای ویندوز در سال 2017 كه به شما امکان می دهد برنامه های تب دار باشد) از بین رفته است.

شرکت ردموندی همچنین ممکن است از Surface Duo به عنوان نمونه آزمایشی برای میزان مشتری در دستگاههای صفحه دوگانه استفاده کند. با توجه به اینکه بقیه صنایع به سمت دستگاههایی با صفحه نمایش تاشو گرایش دارند، این امکان وجود دارد که سرمایه گذاری در آن باشد.

بدیهی است که ما برای ارائه بیانیه مایکروسافت در مورد حذف لیست محصولات تماس گرفته ایم. ما در صورت بازخورد این مقاله را به روز می کنیم.

به روزرسانی:

مایکروسافت بیانیه ای را به Neowin صادر کرده و گفته است:

“در اوایل سال جاری ، ما اعلام کردیم که در حال توسعه مکث برای Surface Neo هستیم. در حال حاضر هیچ به روزرسانی برای به اشتراک گذاری نداریم.”

شما سرفیس نئو را می پسندید؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

من که منتظرش نبودم و نیستم و شاید هم نخواهم بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)