حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸۶۵ روی پرچمدار ۲۰۲۰ سونی دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی، کوالکام

سه هفته پیش بود که سونی اکسپریا ۵ (Xperia 5) با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED و اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد و حالا یک رسانه ژاپنی ادعا کرده است که این شرکت مشغول کار برروی گوشی آینده خود است. اسنپدراگون ۸۶۵ روی پرچمدار ۲۰۲۰ سونی دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اسنپدراگون ۸۶۵

سونی اکسپریا ۵

سونی اکسپریا ۵

این گوشی همانطور که انتظار می‌رود قرار است که دارای پردازنده جانشین اسنپدراگون 855 و 855+ باشد. اولین شواهد استفاده از این تراشه موبایلی در اسنادی که از توزیع سیستم عامل سونی افشا شده، مشاهده شده است.

این تراشه موبایلی دارای شماره مدل داخلی SM8250 است و اعتقاد بر اینست که این کد به چیپست بعدی کوالکام اختصاص دارد که نام آن اسنپدراگون 865 خواهد بود. البته شایعاتی مبنی بر این موضوع وجود دارد که این تراشه در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ یک نسخه با مودم 5G یکپارچه و دیگر با مودم 4G. این موضوع چندان دور از ذهن نیست، چرا که هوآوی هم چند هفته پیش مودم Kirin 990 خود را با دو نوع اتصال متفاوت در گوشی‌های میت 30 ارائه کرد.

به‌نظر منطقی می‌آید که کوالکام دو نسخه از چیپست پرچمدار خود را روانه بازار کند. به این دلیل که شبکه  5G هنوز به طور گسترده در سراسر جهان راه‌اندازی نشده و بسیاری از مردم علاقه‌ای ندارند که با پرداخت هزینه‌ای بیشتر قابلیتی را بدست بیاورند که هنوز کاربردی ندارد. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا سونی قصد دارد پرچمدار آینده خود را در هر دو گزینه ارائه کند یا خیر، اما احتمال انجامش بیشتر است. طبق آنچه که پیش‌تر از سونی دیده‌ایم، اکسپریاهای نیمه اول سال این شرکت معمولاً در زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی می‌شوند.

منتظر اسنپدراگون ۸۶۵ و پرچمدار ۲۰۲۰ سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

در واقع این پردازنده برای تست به شرکت های متقاضی داده شده…
فقط سونی هم نیست…

MohammadFarhaadi

سونی زود معرفی میکنه ولی چند ماه بعد از بقیه عرضه میکنه.دلیلش چیه فقط خدا میدونه و خود سونی!

✔ TVKade

اسنپدراگون 865 تفاوت خاصی با 855 نخواهد داشت مخصوصا در زمینه مصرف انرژی.
پردازنده های میان رده با هسته های a77 با لیتیوگرافی 7 نانومتری هیجان انگیزترن تا این پردازنده های پرچمدار.

Milad7

ای جان اژدهای جدید :p

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)