حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش ثبت نام کارت سوخت مهر ۹۸

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اخبار داخلی

از اواسط مرداد مساله استفاده دوباره از کارت سوخت مطرح شد. اطلاعیه‌های مختلفی هم برای آن داده شد. چه برای آنهایی که می‌خواستند کارت المثنی بگیرند و چه آنهایی که اصلا اقدام نکرده بودند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش ثبت نام کارت سوخت مهر ۹۸ را داشته باشیم.

آموزش ثبت نام کارت سوخت مهر ۹۸

سوالات متداول کارت سوخت

به نظر می‌رسد تاکنون مالکان خودروی شخصی موفق به دریافت کارت سوخت شده باشند اما اگر هنوز هم به هر دلیلی برای این کار اقدام نکرده‌اید، این نکات را بخوانید:

  1. ۱- در حال حاضر ثبت‌نام کارت سوخت دیگر از طریق هیچ سایتی انجام نمی‌شود. پس گول سایت‌ها و یا لینک‌هایی که به شما وعده ارائه کارت سوخت در زمان کم را می‌دهند نخورید.
  2. ۲- اگر به هر دلیل هنوز هم موفق به دریافت کارت خود نشده‌اید، تنها راهی که می‌توانید اقدام کنید، مراجعه به مراکز پلیس +10 است.
  3. ۳- مدارک لازم را همراه خود ببرید تا با مشکل روبرو نشوید. معمولا اگر مالک خودرو خودش مراجعه می‌کند باید مدارک هویتی خودرو و شناسایی خودش را همراه داشته باشد. اگر هم از طریق وکیل قانونی‌تان اقدام می‌کنید، باید مدرکی دال بر وکالت از شما به همراه مدارک هویتی خودرو همراه داشته باشد.
  4. ۴- استفاده دوباره از کارت سوخت برای ساماندهی این حوزه بوده و ممکن است در هر زمانی اعلام شود که دیگر سوخت‌گیری بدون کارت سوخت شخصی افراد، ممکن است. پس بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت این کارت اقدام کنید.
  5. ۵- وقتی کارت سوخت را دریافت کردید، لازم است که یکبار با آن سوخت‌گیری کنید تا فعال شود. ممکن است پمپ بنزینی که به آن مراجعه کردید برای این فعال‌سازی درخواست پول کند. فراموش نکنید که این کار باید به صورت رایگان انجام شود. چهار رقم سمت راست کد ملی شما، به صورت پیش‌فرض رمز کارت سوخت شماست.

شما برای کارت سوخت اقدام کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)