حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8A) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

پنج روز پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8a) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ۳ مهرماه معرفی می شود. امروز چهارشنبه ۳ مهر است و شیائومی ردمی ۸ ای (Redmi 8A) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی ۸ ای (Redmi 8A)

ردمی ۸ ای (Redmi 8A)

ردمی ۸ ای (Redmi 8A)

شیائومی در ماه جولای میان رده ردمی ۷ ای را در بازار کشور هند عرضه کرد. حال با گذشت نزدیک به ۲ ماه، این شرکت از نسخه جدید این میان رده اقتصادی با نام ردمی ۸ ای (Redmi 8A) رونمایی کرده است و قصد دارد این محصول را تا یک هفته دیگر در بازار هند ارایه کند.

سیاست شیائومی برای عرضه این میان رده اقتصادی در بازار هندوستان کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا تنها 2 ماه از عرضه نسخه قبلی این محصول در بازار این کشور می‌گذرد و شیائومی تصمیم گرفته است تا در این فاصله کوتاه نسخه جدید آن را معرفی کند. شیائومی در این میان رده اقتصادی از صفحه نمایش 6.22 اینچی HD+ با نسبت ابعاد 19:9 استفاده کرده است.

در قسمت بالایی صفحه نمایش این محصول شاهد یک بریدگی ناچ قطره‌ای به عنوان محل قرار گیری دوربین سلفی هستیم و در نهایت صفحه نمایش این محصول به وسیله شیشه محافظ گوریلا گلس 5 در مقابل ضربات ناگهانی و خط و خش محافظت شده است. میان رده ردمی 8A به چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ مجهز شده است که پردازش‌های گرافیکی آن بر روی دوش Adreno 505 است.

ردمی ۸ ای

ردمی ۸ ای

این میان رده در دو نسخه با حافظه رم 2 و 3 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود که هر دو نسخه به فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده‌اند؛ همچنین امکان افزایش فضای ذخیره سازی این گوشی با کارت حافظه microSD تا سقف 512 گیگابایت وجود دارد. ردمی در این محصول از یک دوربین اصلی با سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده کرده است.

ردمی برای دوربین سلفی این محصول از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که برای ثبت تصاویر سلفی با کیفیت متوسط و برقراری تماس‌های تصویری مناسب است. در بخش ارتباطات، این محصول از شبکه 4G VoLTE، بلوتوث 4.2، Wi-Fi 802.11 b/g/n، رادیو و جک 3.5 میلی‌متری نیز بهره می‌برد. در بخش نرم افزاری، ردمی از رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید ۹ بر روی این محصول استفاده کرده است.

نظر شما درباره ردمی ۸ ای (Redmi 8a) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

https://www.gizchina.com/2019/09/25/xiaomi-mi-mix-4-reportedly-coming-soon-with-108mp-camera/
اگر فکر میکنید میکس آلفا آخر کار میکس امسال هست، سخت در اشتباهید…
میکس 4 هم مثل اینکه در راهه با همین دوربین 108 مگاپیکسلی…

m.b

جناب عطایی لطفاً پوشش بدید…

_V_

خب این میکس ۴ دیگه فکر کنم توقعاتمو برآورده کنه و بهش بگم بهترین گوشی سال(۲۰۱۹)

میکس آلفا و نوت۱۰ و میت۳۰ و آیفون ۱۱ ک هیچکدوم انتظارات من نبودن(ب نسبت جایگاه اون دیوایس ها چیزای نابی نبودن)

m.b

طبق شایعات شیائومی تا آخر امسال فقط 500 عدد میکس آلفا رو منتشر میکنه…

Milad7

رم 2 ؟ عجب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)