حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت Redmi 8a با MIUI 11 بیلد V11.0.10.0.PCPCNXM ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، ردمی

پیش از این، Redmi 8A Dual در هند دریافت به روزرسانی MIUI 11 را با اندروید ۱۰ آغاز کرده بود، اما چند روز بعد شیائومی شروع به ارائه به روزرسانی جدیدی برای Redmi 8A در چین کرده است که دارای شماره بیلد V11.0.10.0.PCPCNXM نرم افزاری MIUI 11 است. این آپدیت Redmi 8a با وصله امنیتی ماه قبلی میلادی ارایه شده است.

آپدیت Redmi 8a

جدیدترین به روزرسانی برای Redmi 8A ضمن برطرف کردن اشکالات به روزرسانی قبلی، وصله امنیتی جدید آگوست 2020 را به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که، این به روز رسانی فقط برای کاربران در رام پایدار جهانی چین در دسترس است.

این یک بیلد پایدار است و بتا نیست و از این رو ما به کاربران توصیه می کنیم که دستگاه خود را در اسرع وقت به این نسخه به روز کنند. این به روزرسانی مبتنی بر Android 10 و احتمالاً آخرین به روزرسانی عمده برای Redmi 8 است. مانند تمام سایر به روزرسانی ها، این به روزرسانی OTA در چین بصورت اختصاصی ارایه می شود. این یک عرضه برنامه ریزی شده است بنابراین در دسترس بودن در همه گوشی ها ممکن است مدتی طول بکشد.

ردمی ۸ ای

ردمی ۸ ای

برای تغییرات، به روزرسانی بهینه سازی نرم افزار را به ارمغان می آورد و نوید می دهد تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. همراه با همه بهینه سازی ها، ضمن بهبود نسخه نرم افزار، امنیت و عملکرد دستگاه را نیز بهبود می بخشد. همچنین بسیاری از اشکالات را که در ساخت قبلی گزارش شده اند، برطرف می کند.

لیست تغییرات برای Redmi 8A MIUI 11 V11.0.10.0.PCPCNXM با وصله امنیتی اوت

  1. تغییرات سیستم:
  2. ۱- Android Security Patch به آگوست 2020 به روز شده است، افزایش امنیت سیستم.

طبق معمول، کاربران باید قبل از اقدام به دانلود، از پشتیبان گیری از اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند. همچنین، این به روزرسانی همزمان به همه دستگاه ها نمی رسد. بنابراین، اگر این به روزرسانی را دریافت نکرده اید، فقط کمی صبر کنید. متناوباً، می توانید برای بررسی دستی به روزرسانی های موجود به تنظیمات بروید.

شما این آپدیت ردمی 8a را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

منتظر میو۱۲ هستیم

Milad7

گوشی فوق اقتصادی و خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)