حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل رسما ظرفیت باتری آیفون ۱۱ را اعلام کرد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

پس از صحبت ها و حدس های فراوان طبق ادعای اپل، باتری بکار رفته درون آیفون ۱۱ پرو مکس بهترین باتری بوده که این شرکت تا کنون در محصولات خود استفاده کرده و شایعاتی که به وجود یک باتری ۳۵۰۰ یا حتی ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی درون این گوشی اشاره داشتند، به نظر درست نمی‌آمدند! اپل رسما ظرفیت باتری آیفون ۱۱ را اعلام کرده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ظرفیت باتری آیفون ۱۱

ظرفیت باتری آیفون ۱۱

ظرفیت باتری آیفون ۱۱

درحالی که نمایشگر اولد و چیپست بسیار بهینه A13 در ذخیره انرژی تأثیر بسزایی دارند، اما همچنان نمی‌توانند ۵ ساعت عمر بیشتر باتری آیفون ۱۱ پرو مکس را که اپل در جدول مشخصات باتری محصولات خود به آن اشاره کرده توجیه کنند. ۵ ساعت عمر بیشتر یعنی باتری آیفون ۱۱ پرو مکس تقریبا ۳۰ درصد بیشتر از باتری بکار رفته در آیفون XS مکس قادر به پخش ویدیو است و ۱۰ یا ۱۵ درصد ارتقا حجم حتی با پردازنده و نمایشگر بهینه هم چنین تاثیری را نخواهد داشت.

پاسخ همه این ابهامات این است که ظرفیت واقعی باتری آیفون ۱۱ پرو بیشتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم! و جالب اینجاست از بین دو منبعی که از بالا بودن ظرفیت باتری آیفون ۱۱ پرو مکس خبر داده‌اند، یکی از آن‌ها خود اپل است.

طبق جدولی که اپل از مشخصات باتری محصولات خود منتشر کرده، این شرکت ظرفیت باتری آیفون ۱۱ پرو مکس را ۱۵.۰۴ وات بر ساعت اعلام کرده، که در مقایسه با ۱۲.۰۸ وات ساعت آیفون XS مکس تفاوت قابل توجهی دارد.

با تفاوت حدودا ۲.۹۶ ولت، افزایش ظرفیت باتری به حدود ۲۴.۵ درصد می‌رسد و از آن‌جایی هم که ظرفیت باتری آیفون XS مکس ۳۱۷۴ میلی‌آمپر ساعت بوده، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت ظرفیت واقعی باتری آیفون ۱۱ پرو مکس حدودا ۳۹۶۹ میلی‌آمپر ساعت است! این مقداری بود که در وب‌سایت چینی TENNA نیز به آن اشاره شد و تصویر آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

باتری آیفون ۱۱ پرو مکس

باتری آیفون ۱۱ پرو مکس

با این اوصاف می‌توان گفت باتری آیفون ۱۱ پرو مکس حدودا ۳۳ درصد بهتر از باتری آیفون XS مکس است، چرا که حدودا ۲۵ درصد بزرگ‌تر از باتری قبلی بوده و همچنین نمایشگر و چیپست بکار رفته در مدل جدیدتر، حدودا ۱۰ درصد بهینه‌تر نیز هستند.

در زیر می‌توانید مقدار تفاوت باتری دیگر مدل‌ها را نیز مشاهده کنید.

(iPhone XR (11.16 Whr
(%7 = iPhone 11 (11.91 Whr

(iPhone XS (10.13 Whr
(%15 = iPhone 11 Pro (11.67 Whr

(iPhone XS Max (12.08 Whr
(iPhone 11 Pro Max (15.04 Whr = %25

نظر شما درباره حجم باتری آیفون ۱۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehditua

یه باتریه دیگه!
چیستانه مگه؟
همون اول تو معرفی اعلام کن خب :/

Genesis

خوشم میاد اپل برای جلب توجه هر کاری میکنه
تو مراسم معرفی همش مشغول نشون دادن قابلیت های جدید هست که از قبل تو اندرویدی ها بوده
یا داره با گوشی های قبلی خودش مقایسه های دروغین میکنه که مثلا ۶۰ درصد سرعت این از قبلی بیشتر شده و … 😂همیشه هم تست ها خلافش رو ثابت میکنن البته.
دیگه اینقدر خالی میبنده و اغراق میکنه که یادش میره مسائل اصلی رو بگه و از همین به عنوان فرصت استفاده میکنه برای جلب توجه .
چطوری میاد میگه عمر باتری ۱۱ از قبلی ۴ ساعت بیشتره ولی نمیگه حجمش چقدر بیشتره؟؟
عجیب نیست؟؟😂😂

HM-Royal

باور کن اگه حرفی نزنی🤐 نمیگن لالی … زیر هر پستی که مربوط به اپله یه چرتی میگیری… یاد حماسه ساندیس تو social Media افتادم 😁 😂 🤣

Genesis

میبینی که فعلا میزنم و کسی نتونسته جوابی بده

MohammadFarhaadi

تنها شرکتی که داره تو زمینه معرفی کار درست رو میکنه اپله.داره میگه اگر گوشی پارسال اینقدر ساعت بهت کار میداد گوشی جدید پنج ساعت بیشتر کار میده و این خیلی بهتر از اینه که بیاد بگه ظرفیت باطری رو پونصد تا اضافه کردم اونوقت شما میتونی بفهمی این افزایش حجم چقدر تاثیر داره تو شارژ دهی!؟ممکنه بیشتر کنه عمر باطری رو ممکن هم هست کمتر کنه!یا میتونی با محاسبه توان مصرفی تجهیزات جدید و بهینگی سیستم عامل بشینی حساب کنی مثلا میت سی چقدر باطریش عمر میکنه!؟خوب خود شرکت چیزی رو که مشتری لازم داره در نهایت براش تعریف کرده دیگه چکار داری باطریش چنده!!!باید حتما مثل بعضی شرکتا بیاد بگه شیش هزار باطری گذاشتم و امثال شما هم حال کنن و برن بخرن بعد ببینن فرقی با سه هزار نداره!خود شرکت نشسته لقمه آماده گذاشته دهان مشتری که سردرگمش نکنه یا گولش نزنه مثل یه سری شرکتا اونوقت یه سری که فقط میخوان بیسوادیشون رو به رخ بکشن از این حرکت مثبت به عنوان پوئن منفی یاد میکنن.

Milad7

بهبود خوبی داشتعه

Milad7

*داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)