حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e) با مدیاتک هلیو پی ۲۲ و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

 

امروز آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e) با مدیاتک هلیو پی ۲۲ و قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد. آنر پلی 3e گوشی بسیار جالب است و شرکت سازنده تلاش نموده تا با طراحی ظاهری نسبتا بروز و سخت‌افزاری مناسب، یک گزینه خوب برای همه کاربرانی که به دنبال محصولات بسیار ارزان هستند را آماده عرضه کند. در نهایت با ترنجی همراه باشید تا آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e) آشنا شویم.

آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e)

آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e)

آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e)

آنر پلی ۳ ای (Honor Play 3e) یک گوشی هوشمند با تراشه پردازشی از نوع مدیاتک هلیو پی ۲۲ است که در دل آن پردازنده‌ای 8 هسته‌ای با هسته‌های ARM Cortex-A53 قرار داده شده و با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته برای کاربرانی که می‌توانند از رقم پایه پیشنهادی برای این گوشی مبالغ بالاتری را بپردازند، ترکیب حافظه 3/64 نیز در دسترس خواهد بود.

در پشت این گوشی یک دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده که ظاهر بدنه نیز در این قسمت به حالت مشبک ریز است و مسلما باعث ارگونومی خوب دستگاه خواهد شد. در جلوی دستگاه نمایشگری با بریدگی ناچ در بالا که محل جای‌گیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است قرار گرفته که اندازه 5.71 اینچی داشته و از پنلی با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند.

این گوشی به سیستم عامل اندروید ۹ همراه با رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز شده و از باتری با ظرفیت مناسب 3020 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. به جذاب‌ترین بخش گوشی که قیمت آن است می‌رسیم. آنر برای مدل پایه این گوشی قیمت 699 یوآن معادل 100 دلار یا 90 یورو را در نظر گرفته است و برای نسخه با حافظه بیشتر نیز قیمت 899 یوآن معادل 125 دلار یا 115 یورو باید بپردازید.

شرکت سازنده سه رنگ برند مشکی، طلایی و همچنین آبی مرجانی را برای این گوشی در نظر گرفته است و در اقدامی جالب به دو نفر از کاربرانی که این گوشی را پیش سفارش دهند یک بلیط مسافرت سه روزه تفریحی رفت و برگشت به دوبی اهدا خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که منتظر آنر پلی ۳ ای هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

گرونه با این پردازنده و رم نهایت ۸۰ دلار

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)