حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو ۱۷ (Meizu 17) با نمایشگر دو لبه خمیده لو رفت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، میزو

به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد میزو پس از معرفی میزو ۱۶ اس قصد رونمایی از گوشی جدید خود، میزو ۱۷ را دارد که رندرهای جدیدی از آن نیز لو رفته است. میزو ۱۷ (Meizu 17) با نمایشگر دو لبه خمیده لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

میزو ۱۷ (Meizu 17)

میزو ۱۷

میزو ۱۷

میزو در چند ماه پیش در بازار چین نتوانسته طراحى سطح بالا و دلخواه خود را تجربه کند. این شرکت اخیرا به اجبار تعداد زیادى از کارکنان خود را تعویض کرده و بسیارى از انبارهاى خود در سطح چین را نیز تعطیل کرده است. با این همه، این شرکت اخیرا از گوشى هوشمند جدید خود به نام میزو ۱۶ اس پرو رونمایى کرده است. همچنین شایعات جدید خبر از آن مى دهند که این شرکت قصد معرفى گوشى جدیدى به نام میزو ۱۷ را دارد که رندرهاى آن نیز به تازگى لو رفته است. در ادامه این مطلب نگاهی به این رندرها می اندازیم.

رندرهای لو رفته از میزو ۱۷ یادآور طراحی سایر پرچمداران میزو است. تنها تفاوت این گوشی با سایر پرچمداران میزو، طراحی منحنی صفحه نمایش آن است. این نکته از آن جایی که اکثر تلفن های همراه چینی در حال پیشروی به سمت صفحه نمایش های آبشاری هستند، قابل درک است. قسمت پشتی این گوشی نکات جدید کمتری دارد. سنسور اصلی دوربین این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده و در کنار دو سنسور دیگر قرار گرفته است. رندرهای فاش شده از این گوشی دو رنگ کلاسیک سیاه و سفید را به نمایش درآورده اند. میزو ۱۷ نیز همانند میزو 16s فاقد جک هدفون است.

میزو نزدیک به دو سال است که تفاوت چندانی در طراحی پرچمداران خود ایجاد نکرده و میزو ۱۷ می تواند گزینه مناسبی برای پیاده سازی این تغییرات به شمار رود. میزو 16s در ماه آوریل سال جاری میلادی رونمایی شد؛ بنابراین به نظر می رسد معرفی میزو ۱۷ به این زودی ها اتفاق نخواهد افتاد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید بیشتر منتظر بود.

نظر شما چیست؟ موبایل های دولبه خمیده دستگاه های جذابی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)