حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر آیفون ۱۱ با قیمت ۷۰۰ دلار هنوز ۵ وات است

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل

شب گذشته گوشی‌های آیفون ۱۱ رسما معرفی شدند که از ویژگی‌هایی مانند حالت شب، دوربین اولترا واید، فیلمبرداری ۴K، چیپست قدرتمند A13 Bionic و عمر باتری بالاتر بهره می‌برند ولی در این میان مدل استاندارد آیفون ۱۱ مانند نسل‌های قبلی، همراه با شارژ بسیار کند ۵ واتی روانه‌ی بازار می­شود. برای روشن تر شدن داستان باید بگویم که شارژر آیفون ۱۱ با قیمت ۷۰۰ دلار هنوز ۵ وات است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

این یک یادآور آزاردهنده است که به خوبی نشان می‌دهد اپل با وجود درآمد چندین میلیارد دلاری که دارد، همچنان از طریق چنین کارهایی می‌خواهد سود دریافتی خود را اندکی افزایش دهد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۹، دیگر مطلقا هیچ گوشی پرچم‌داری بدون شارژر سریع روانه‌ی بازار نمی‌شود. البته باید بگوییم که عدم وجود شارژر سریع برای بسیاری از کاربران آیفون اهمیت چندانی ندارد و به راحتی مبلغ جداگانه‌ای را برای خرید شارژر مناسب هزینه می‌کنند.

در این میان، مدل‌های پرو آیفون ۱۱ همراه با شارژر ۱۸ واتی عرضه می‌شوند که همین موضوع هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. از دیگر نقاط ضعف خانواده آیفون ۱۱ می‌توانیم به حداقل حافظه داخلی آن‌ها اشاره کنیم که همچنان ۶۴ گیگابایت است. لازم به ذکر است که سری گلکسی نوت ۱۰ مبتنی بر حداقل حافظه ۲۵۶ گیگابایتی است و تقریبا تمام پرچم‌داران اندرویدی از حداقل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برند.

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

اگرچه چنین مواردی ضعف محسوب می‌شوند، ولی می‌توان این موضوع را هم مطرح کرد که این گوشی‌ها از سریع‌ترین تراشه بهره می‌برند، تا چند سال نسخه جدید سیستم‌عامل دریافت می‌کنند و حالا طبق ادعای اپل، دوربین آن‌ها نسبت به رقبا حرف زیادی برای گفتن دارند.

در نهایت، باید بگوییم که کاربران برای خرید یک گوشی جدید، باید اولویت‌های خود را مشخص کنند و با توجه به تنوع گسترده گوشی‌ها برای انواع و اقسام بودجه‌ها، کاربران برای خریدن گوشی موردنظر خود هیچ مشکلی ندارند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اپل نباید شارژر سریع را به این آیفون بیاورد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

جیغ و تشویق تماشاچیان…🤦‍♂️

mostafa3

👋👋👋👋👋👋👋💀💀💀🎉🎉🎉🤑

Sheikh-e-tarigh

طیب الله انفسکم ثبات و احترام به مشتریان در همین حرکت خلاصه میشه.
علی برکت الله

Mohammad 13759

فن های اپل : وای پنج واتی چقدر عالی سرعت شارژ باتری زیاد باعث خرابی باطری میشه و اپل مارو از خرابی باطری نجات داد وای، و من هنوز بعد از گذشت دوسال از اینکه دهن s8 اسفالت کردم و همیشه هم fast شارژ ۱۵ واتی فعال بوده باطری رو عوض نکردم و

Miladkheyri

در حال حاضر بعضی گوشیهای صد دلاری هم شارژر 10 واتی دارن.

Amin

شارژر وات بالا هم حتما به بلوغ نرسیده که استفاده نمیکنه 😐🙂

Amin B3DA

تن استیو جابز تو گور همچنان روی ویبره و همچنان آبروریزی آیفون ها

android pie

اپل کلا از هر چیزی میزنه که سودش بیشتر شه سامسونگ رو اس 6 که مال 2015 هس شارژر 15 وات گذاشته بود هواوی رو میت 9 دقت کنید میت 9 شارژر 22.5 گذاشته بود شیائومی رو ردمی نوت 8 که 1/5 قیمتش هست شارژر 18 واتی گذاشته ولی اپل بازم باتری 3000 میزاره با شارژر 5 واتی که شارژ گوشی از اذان صبح تا اذان عصر طول میکشه

MohammadFarhaadi

آیفون یه گوشی همه چیز تمامه و میشه از این چیزا واقعا گذشت.هنوز گوشی آیفون فور اپل رو نمیشه هک کرد!از نظر امنیت بینظیرن.چیزهایی داره که بعید میدونم اندروید هیچوقت بتونه ارائشون کنه.مثلا وقتی صد مگ جا داری تو گوشی و یه فایل چهاصد مگی میخوای دانلود کنی با فشرده سازی برات فضا باز میکنه!مثلا قابلیت اتصال به همزمان حداقل دوازده دیوایس رو با بلوتوث داره هم سند و رسیو هم کانکت وسائل جانبی.مثلا تو حالت خاموش یا رسیت بلوتوث یا هات اسپاتش قطع نمیشه!مدیریت رمش الان هم برای بقیه شرکتا عجیب و دست نیافتنیه.آی کب بروزر و ای وی پلیرش هیچ رفیبی حتی تو پلترفمهای دسکتاپ ندارن و باید بگم در مقایسه ام ایکس و ای وی پلیر واقعا ام ایکس نا امید کننده به نظر میرسه و…خیلی چیزهای دیگه.باور کنید وقتی جیلبریک میکنید گوشی رو واقعا هیچ کاری با این گوشی براتون محال نیست و میشه هارد اکسترنال رو طوری بهش وصل کرد حتی همزمان با فلش و موس و کیبرد و … که انگار داری با یه پی سی قدرتمند و سریع کار میکنی!دیگه از گوشی چیا میخواید!؟بماند که دوربین و نمایشگر و بدنه و چیپستش یا بینظیرن یا کم نظیر.

Milad7

خدا قوت پهلوان 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)