حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه آیفون ۱۱ روز ۲۹ شهریور خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

همانطور که می‌دانید اپل آیفون ۱۱ را امروز رونمایی می‌کند. رویدادی که در مقر کوپرتینو این شرکت برگزار خواهد شد و در آن باید شاهد رونمایی محصولات جدیدی نظیر آیفون، اپل واچ و چندی دیگر باشیم. اگر دوست دارید زودتر از همه به آیفون ۱۱ برسید باید بگویم که تاریخ عرضه آیفون ۱۱ روز ۲۹ شهریور خواهد بود. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ عرضه آیفون ۱۱


تاکنون شایعات بسیاری درباره آیفون ۲۰۱۹ منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب اپل نرسید. البته تا برگزاری رویداد نیز مدت زمان طولانی باقی نمانده و بزودی اطلاعات دقیق آشکار خواهد شد. به گزارش وب سایت Apple Insider، خرده فروشان و شرکای اپل در حال آماده سازی آیفون های ۲۰۱۹ هستند تا آنها را در ۱۰ روز دیگر یعنی ۲۹ شهریور راهی بازار کنند.

همچنین گفته شده پیش فروش از ۳ روز دیگر یعنی ۲۲ شهریور آغاز خواهد شد. این بدان معناست که در فاصله یک هفته‌ای از پیش فروش، عرضه آیفون‌های 2019 آغاز می‌شود. یکی دیگر از مواردی که باید در آینده نزدیک شاهد باشیم، فروشگاه رنگارنگ Fifth Avenue نیویورک اپل است که بزودی بازگشایی می‌شود.

Apple Insider می‌گوید اپل می‌خواهد همزمان با زمان عرضه آیفون‌های 2019 یعنی 20 سپتامبر فروشگاه Fifth Avenue را هم بازگشایی کند. باتوجه به دعوتنامه‌ای که اپل به رسانه‌ها داده است، لوگو نمادین این شرکت نشان از چنین خبری می‌دهد.

اپل در 10 سپتامبر نه تنها آیفون سه گانه 2019 را رونمایی می‌کند، اپل واچ سری 5 هم با ویژگی‌های جدید رونمایی خواهد شد. اگرچه بعید به نظر می‌رسد آیپد جدیدی را شاهد باشیم اما این گزارش خبر از معرفی آیپد جدید می‌دهد. گذشته از آن باید Apple TV 4K جدید، معرفی سرویس Apple TV+ و برخی دیگر، از برنامه‌های اپل برای رویداد آینده است.

منتظر آیفون ۱۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
STORMRED

اصلا زیبا نیس

Milad7

پرو مکس 15 تومن باشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)