حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) پیش از معرفی لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مشخصات فنی گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ (Samsung Galaxy M30s) پیش از رونمایی آن لو رفته است. چند روز پیش، شاهد انتشار ویدیویی از گلکسی M30s بودیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

مشخصات گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

مشخصات گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

بعد از انتشار ویدیویی سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس پیش از رونمایی، نوبت به افشای مشخصات فنی و قابلیت‌های آن رسید. این گوشی قرار است در روز هجدهم سپتامبر (بیست و هفتم شهریور) رونمایی شود. به لطف ایجاد صفحه مخصوص آن در فروشگاه آمازون هند، علاوه بر مشخصات فنی گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ، به برخی از ویژگی‌های ظاهری آن نیز پی بردیم.

بعد از این اتفاق، ایشان اگروال (Ishan Agarwal) به عنوان یکی از افشاکنندگان اخبار گجت‌های هوشمند، اطلاعات بیشتری درباره میان رده جدید سامسونگ از سری A در اختیارمان قرار داد. محصول جدید را باید نسخه‌ای بهبود یافته از سامسونگ گلکسی ام ۳۰ دانست.

ابعاد بدنه Galaxy M30s برابر 159 در 75.1 در 8.9 میلی‌متر بوده و به یک نمایشگر 6.4 اینچی با پنل سوپر امولد مجهز شده است. پنل پشتی آن، محل قرارگیری یک دوربین سه گانه متشکل از سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0، سنسور 8 مگاپیکسلی دارای لنز اولترا واید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی مجهز به لنز محاسبه عمق میدان است.

در بالاترین قسمت نمایشگر، یک ناچ کوچک به منظور قرار دادن دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی وجود دارد. این دوربین از قابلیت اموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) که پیش‌تر فقط در اختیار پرچمداران سامسونگ قرار داشت، پشتیبانی می‌کند. گوشی به صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری اختصاصی سامسونگ عرضه می‌شود.

نسخه‌ای مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و نسخه‌ای دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی فایل برای Samsung Galaxy M30s عرضه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی مدل جدید، پشتیبانی از باتری غول‌پیکر 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی محسوب می‌شود. این باتری به لطف پشتیبانی گوشی از درگاه یو اس بی C، با سرعت بالایی شارژ خواهد شد. با وجود استفاده از نمایشگر و باتری بزرگ در میان رده جدید، وزن آن تنها 174 گرم است.

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

در گزارش جدید، به تراشه اصلی گوشی اشاره نشده است، اما بر اساس یافته‌های قبلی ما از فهرست کنسول فروشگاه گوگل پلی، گوشی Galaxy M30s از تراشه معرفی نشده اگزینوس ۹۶۱۱ قدرت خواهد گرفت.

بر اساس عکس‌های منتشر شده از گلکسی ام 30 اس، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه آن فوق‌العاده است؛ چانه گوشی بسیار کوچک طراحی شده و حاشیه‌های سه طرف دیگر شدیدا نازک طراحی شده‌اند. با نگاه به پنل پشتی، ماژول دوربین زشت آن را مشاهده می‌کنیم! تنها برای قرار دادن فلاش ال ای دی روی ماژول در بر دارنده سه سنسور دوریین، عرض آن افزایش پیدا کرده است. مشاهده اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی نشان می‌دهد خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیست.

گفتنی است سامسونگ، توسعه مدل جدید گلکسی ام ۱۰ را نیز آغاز کرده است. این مدل دارای باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، چیپستاگزینوس ۷۸۸۵ با 3 گیگابایت رم و اندروید ۹ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۳۰ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

دارم به آینده مشخصات روی صفحه گوشی های سامسونگ امیدوار میشم…🤔

arshiamt1383

آقای مصطفی یه پخش کننده خوب برای mi9t میگین
پخش کننده فیلم خودش یا kmp تموم صفحه نشون نمیده

ALiKiNG

mx player

m.b

شاید فیلم به نسبت صفحه نمیخوره خب…
شایدم خود فیلم حاشیه سیاه داره…
همونی که دوستمون گفت عالیه و اگر مشکلی باشه اون باید حل کنه و اگر اونم نکرد پس مشکل از فیلم یا نخوردن نسبتش به نسبت صفحه 19.5:9 هست…

mTAAHAAm

من چندین بار می رفتم پاساژ موبایل بعضی جاها موبایل گذاشته بودند مراجعه کننده ها تست کنند،ی ویژگی گوشی های سامسونگ تفاوت فاحش بین میانرده ها و پرچمداراش بود مثلا A8 کنار اس9 ی اسباب بازی بی کیفیت بنظر می رسید.
در حالی که بین میت 10 و میت 10 لایت در نگاه اول تفاوت فاحشی حس نمی شد.
احتمالا سامسونگ این فاصله را کم بکنه هرچند ی جاهایی هم سامسونگ در مسان رده ها پسرفت داشته مثل جنس بدنه.

User

کاملا مخالفم

m.b

این مخالفت از چه جانب هست؟
با کدوم بخش؟
و در عوض نظر خودتون چیه؟

_V_

“تفاوت فاحش بین میانرده ها و پرچمداراش بود مثلا A8 کنار اس9 ی اسباب بازی بی کیفیت بنظر می رسید.”

واقعا چجوری به این نتیجه رسیدی؟
آخه چرا ای۸ و اس۹؟
لااقل اس۱۰ و ای۷۰ رو مثال میزدی

اتفاقا دوره ای۸ خوش ساخت ترین حالت سری ای بود(هرچند گرون)
و دقیقا تو دیزاین و حس پشت ای۸ که با اس۹ میشه گفت یکی بود و فقط سنسور ضربان قلب و spo2 نداشت
و جلوشم فلت بود!

هردو شیشه و فلز و جذاب منتهی خب طبعا اون پنل خمیده رو توی میانرده نمیتونی ببینی

اما حرفت امسال صدق میکنه
چون دقیقا ای۷۰ در برابر اس۱۰ پلاس یه اسباب بازیه…

omid-star

آقای وائز میشه لطفا آدرس اینستاگرام یا تلگرامتونو بدین میخام ازتون مشورت بگیرم . ممنون

mTAAHAAm

موضوع مربوط به 6 یا 7 ماه پیشه.
آن موقع این نوع گوشی ها را میذاشتن.
احتمالا این هفته مجددا مراجعه بکنم شاید اس ده را هم گذاشته باشن.
ببینید اگه ای 8 را تنهایی بررسی کنی خیلی هم خوبه ولی وقتی کنار ی گوشی تاپ گذاشته و کیفیت صفحه و سرعت لمس و دوربین و سایر مسائل را از نزدیک مقایسه می کنی بهتر منظور منو متوجه می شی.
کلا از نظر کیفیت بدنه تا جایی که من دیدم سری ای قبلی کیفیت ساخت خوبی داشتن. سری جدید را من از نزدیک امتحان نکردم ولی می دونیم که از نظر جنس بدنه پسرفت داشته.
این نزدیک شدن میان رده به پرچمدار هم که گفتم روی کاغذ بود و واقعا من در عمل تجربه خاصی ندارم. شاید دوستمون که مخالفه اطلاع بیشتری داره.

نیما عرفانی

ترکیب دوربین های اصلی بی شباهت به دوربین های A90 نیست فقط نمونه‌ی A90 یکسری تغییرات ریز و درشت سخت افزاری و نرم افزاری داره که به طبع رنج قیمتی در خروجی تصویر تأثیر میذاره اما نوع ماژول ها و رزولوشن برابری می‌کنه که این تغییر مثبتی برای سری m ارزیابی میشه.
درخصوص طراحی هم آنچنان نظری ندارم و باید صبر کرد معرفی بشه اون موقع چگونگیِ بازخوردها مشخص میشه.
ببینیم سری m آپدیت شده در برابر رقبای جدیدِ هم سطح خودش از برندهای شیائومی و هواوی و غیره چه عملکردی داره. فعلاً که مقوله ی باتری اصلی ترین پارامتر مثبتش هست.

_V_

Omid_star

Insta
ngmembers

Tel
Vngboss

_V_

تل زیاد نمیرم تو اینستا بری سریعتر پاسخ میگیری

Milad7

به درد بخور نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)