حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی آیفون ۱۱ از یوتیوب پخش خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

اپل در تاریخ ۱۹ شهریور از آیفون های ۲۰۱۹ رونمایی می کند. شاید باورتان نشود ولی برای اولین بار شاهد پخش این مراسم یعنی مراسم معرفی آیفون ۱۱ توسط یوتیوب خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم معرفی آیفون ۱۱

کاربران برای مشاهده مراسم های اپل باید از محصولات اپل و مرورگر سافاری و یا مرورگر اج روی محصولات مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده کنند. به نظر می رسد این رویه برای اولین بار در سال جاری میلادی تغییر کند. اپل قصد دارد مراسم رونمایی از آیفون های ۲۰۱۹ را توسط یوتیوب به صورت زنده پخش کند.

اپل در تاریخ ۱۹ شهریور مراسم معرفی آیفون ۱۱ را برگزار خواهد کرد که در آن احتمالا سه گوشی هوشمند جدید در معرض دید عموم قرار می گیرد. انتظار می رود در این مراسم با گوشی های آیفون 11، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس ملاقات کنیم. آیفون ۱۱ به عنوان جایگزین آیفون XR و نسخه های پرو به عنوان جایگزین آیفون های سری XS معرفی می شوند.

تاریخ معرفی آیفون ۱۱ رسما ۱۹ شهریور اعلام شد

بر اساس شایعات، آیفون 11 به نمایشگر LCD و دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگر 5.8 و 6.5 اینچی OLED خواهند بود و روی پنل پشتی آن ها دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد. انتظار می رود این سنسورها 12 مگاپیکسلی باشند، البته عملکرد سنسور سوم مشخص نشده است. قدرت این سه آیفون را چیپست اپل A13 بایونیک تامین می کند و همچنین اپل برای آن ها سیستم عامل iOS 13 را در نظر می گیرد.

اپل در مراسم خود علاوه بر آیفون های جدید، از اپل واچ سری 5 نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود این ساعت هوشمند دارای قابلیت ردیابی خواب کاربران باشد و همچنین با طراحی مشابه اپل واچ سری 4 وارد بازار شود. شایعات به احتمال رونمایی از مک بوک پرو 16 اینچی و آیپدهای جدید نیز اشاره می کنند.

شما مراسم معرفی آیفون ۱۱ را زنده نگاه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taskin

ما که از هرجا پوشش بدن میبینیم
ایرانی هستیمو یوتیوب نمیصرفه😁😁😁

_V_

مبارک فناش

نیما عرفانی

Kirin A1: The world’s first
Bluetooth 5.1 and Bluetooth Low Energy 5.1 Wearable Chip
https://www.huaweicentral.com/kirin-a1-the-worlds-first-bluetooth-5-1-and-bluetooth-low-energy-5-1-wearable-chip/amp/

mTAAHAAm

is the first all the best?

Milad7

از سایت اپل دیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)