حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست گوشی های هواوی که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می کنند

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، هواوی

اگر شما جز آن دسته از کاربران گوشی‌های هواوی هستید که در انتظار انتشار و دریافت هرچه زودتر آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی هواوی خود هستید، این پست برای شماست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست گوشی های هواوی که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می کنند.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با رابط کاربری EMUI 10

بعد از آنکه خبر انتشار رسمی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های اختصاصی گوگل یعنی سری‌های مختلف پیکسل، منتشر شد، بسیاری دیگر از کاربرانی که از گوشی‌های توسعه داده شده توسط سایر شرکت‌های تولیدکننده موبایل نظیر هواوی، سامسونگ، وان پلاس، زدتی‌ای، ال‌جی و غیره استفاده می‌کنند، مشتاق دریافت اندروید ۱۰ برای دستگاه های خود شدند.

با اینکه این روزها همه‌جا سخن از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل محبوب موبایل اندروید ۱۰  است و گزارش‌های متعددی در خصوص قابلیت و ویژگی‌های آن به گوش می‌رسد، هنوز برخی از مدل گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط برخی از شرکت‌های تولیدکننده موبایل، آپدیت اندروید ۹  را نیز دریافت نکرده‌اند و این شرکت‌ها تنها برای تعداد اندکی از گوشی‌های خود به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه اندروید را منتشر کرده‌اند.

اما حالا با گذشت نیمی از سال ۲۰۱۹ میلادی، به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا به منظور عقب نیفتادن از قافله سایر رقبای فعال در بازار، هرچه سریعتر گوشی‌های هوشمند جدید خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید ۱۰  آپدیت کنند.

در اینجا یکی از نگرانی‌های کاربران گوشی های هواوی، تحریم‌های دولت ایالات متحده آمریکا علیه این شرکت چینی است که در ماه‌های اخیر جنجال‌های بسیاری را در فضای مجازی به راه انداخت و شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در آمریکا همچون گوگل بعد از انتشار فهرست شرکت‌های ممنوعه برای تجارت با ایالات متحده که نام هواوی در آن به چشم می‌خورد، لایسنس استفاده این شرکت چینی از سیستم عامل اندروید را لغو کرد. این امر می‌توانست تا حد زیادی سهم بالا و قابل توجهی را که هواوی در بازارهای جهانی فروش موبایل دارد، تهدید کند و آن را برای همیشه از سایر رقبای قدرتمند حاضر در بازار عقب بیاندازد.

اما حالا به نظر می‌رسد با توجه به مهلت‌های در نظر گرفته شده از سوی آمریکا، این تحریم‌ها به تعویق افتاده و گوگل به هواوی اجازه دسترسی و استفاده از سیستم‌عامل اندروید و ارائه به روزرسانی برای گوشی‌های توسعه داده شده خود را داده است.

بنابراین نیازی نیست کاربران گوشی‌های هواوی که از عدم انتشار و دریافت جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایلی یعنی اندروید ۱۰ ابراز نگرانی کنند چراکه به زودی در ماههای آینده هواوی آپدیت اندروید ۱۰ را برای جدیدترین گوشی های بالا رده و پرچمدار خود منتشر و ارائه خواهد کرد.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی

برای لیست اولین دستگاه های هواوی که آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می کنند می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  1. Mate ۲۰
  2. Mate ۲۰ Pro
  3. PORSCHE DESIGN Mate ۲۰ RS
  4. P smart ۲۰۱۹
  5. P smart+ ۲۰۱۹
  6. P smart Z
  7. Mate ۲۰ X
  8. Mate ۲۰ X (۵G)
  9. P۲۰ Pro
  10. P۲۰
  11. Mate ۱۰ Pro
  12. PORSCHE DESIGN Mate ۱۰
  13. Mate ۱۰
  14. Mate ۲۰ lite
  15. HONOR ۲۰ Lite
  16. HONOR ۲۰
  17. HONOR ۲۰ PRO
  18. HONOR View۲۰
  19. HONOR ۱۰ Lite
  20. HONOR ۱۰
  21. HONOR ۸X

بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت تک رادار، به نظر می‌رسد که تا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی مهلت هواوی به طول خواهد انجامید که البته بعد از آن نیز هنوز معلوم و مشخص نیست که چه اتفاقی بر سر حق استفاده از لایسنس اندروید توسط این غول تکنولوژی چینی خواهد آمد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۰ می توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند ، Focus Mode ،آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

البته کارشناسان بر این باورند که هم اکنون برخی از قابلیت‌های موجود و طراحی شده در اندروید ۱۰ همچون Focus Mode در دسترس کاربران قرار ندارد و در حال حاضر در حالت بتا و آزمایشی منتشر شده است.

شما دستگاهی از هواوی دارید که در لیست آپدیت اندروید ۱۰ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

سری p30 چی که؟🤔

The Destroyer

این لیست کامله؟ چون مثلا honor 10 lite آپدیت میگیره ولی nova 5 که همین امسال معرفی شده آپدیت نمیگیره

mosayebso

تحریم های امریکا گوشی هایی که عرضه شدن رو دربر نمیگیره بلکه گوشی هایی هست که هنوز معرفی نشدن{نمونش سری میت 30}
من به عنوان فن سامسونگ دوست ندارم هواوی این مشکل براش ادامه دار باشه چون درصورتی که هواوی دچار مشکل بشه سامسونگ هم تنبل میشه ولی اگر مشکل هواوی برطرف بشه اون وقت هست که سامسونگ هم برای اینکه جایگاهشو از دست نده مجبوره که رقابتی تر و بهتر از همیشه عمل کنه چونکه تنها رقیب نزدیک برای سامسونگ هواوی هست که به شدت سامسونگ رو به چالش میکشه{حالا کار ندارم چقدر محصولات هواوی خوب هستن یا اصلا خوب نیستن}
درکل امیدوارم رقابت توی گوشی های هوشمند جذابتر از همیشه ادامه پیدا کنه

Milad7

مرسی اخبار 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)