حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر سونی برای معرفی اکسپریا ۲ پنج شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ در نمایشگاه IFA 2019

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | IFA 2019، سونی

سه روز پیش بود که رنگ های سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را با هم در ترنجی دیدیم. می دانیم که این دستگاه در نمایشگاه IFA 2019 رونمایی خواهد شد. امروز تیزر سونی برای معرفی اکسپریا ۲ پنج شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ در نمایشگاه IFA 2019 منتظر شده که در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

تیزر سونی برای معرفی اکسپریا ۲

 

 

View this post on Instagram

 

Xperia excellence, in the palm of your hand. Join us September 5th for #SonyIFA #Innovation

A post shared by Sony Mobile (@sonyxperia) on


فردا روز اول شروع نمایشگاه IFA 2019 برلین است و تقریبا همه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به سه شرکت اول یعنی سامسونگ، اپل و هواوی (!) در آن حضور داشته و بسیاری از آنها قصد دارد مهمترین محصولات خود را در این رویداد معرفی کنند. سونی نیز می‌خواهد در این رویداد با جدیت حاضر شده و به احتمال قریب به یقین، پرچمدار جدید خود را معرفی نماید.

روز گذشته سونی تیزری را در حساب اینستاگرام رسمی اکسپریا منتشر کرد که خبر از واقعه جذابی برای طرفداران این برند ژاپنی دارد.

طبق آنچه در این تیزر دیدیم باید گفت که سونی قصد دارد نسخه بعدی گوشی‌های اکسپریا را در نمایشگاه IFA به صورت رسمی معرفی کند؛ گوشی که مشخصات بسیار جذابی خواهد داشت و می‌تواند یکی از مهمترین محصولات عرضه شده در این نمایگشها باشد.

طبق اطلاعاتی که از قبل می‌دانیم و شایعاتی که منتشر شده سونی اکسپریا ۲ نمایشگری 6.1 اینچی از نوع OLED و با رزولوشن جذاب 4K خواهد داشت که نسبت تصویر سینمایی 21:9 را برای آن رقم می‌زند.

در این حالت چون در سال گذشته شاهد استفاده از یک نمایشگر 6.5 اینچی در گوشی اکسپریا 1 بودیم، سونی با ارتقای کیفیت نمایشگر، اندازه آن را کاهش داده و با طراحی همراه با حاشیه محدود دستگاه ساختاری ایجاد نموده که گوشی از نظر ارگونومی حالت بهتری برای استفاده توسط کاربر داشته باشد.

اکسپریا ۲

اکسپریا ۲

البته در تیزری که سونی منتشر کرده سه رنگ زرشکی، سورمه‌ای و خاکستری به صورت پایه و زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند و شاید این مورد بتواند مؤید این ادعا باشد که سونی قصد دارد از این سه رنگ در ساخت بدنه و ظاهر این گوشی استفاده کند.

در مورد قسمت‌های دیگر این گوشی نیز باید گفت که سونی قصد دارد از یک ماژول دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده کند که دو سنسور دیگر نیز به احتمال فراوان از نوع اولترا واید و عمق میدان خواهند بود.

همانطور که می‌دانید اکسپریا ۲ نسخه کامپکت پرچمداران این شرکت است که با استفاده از نمایشگر 4K OLED وضعیت گوشی که قرار است همراه آن معرفی شود را برای پیش‌بینی کمی دشوار می‌کند. در قسمت چیپست پردازشی نیز Snapdragon 855 در این دستگاه جای خواهد گرفت و با این اوصاف می‌تواند ترکیبی بسیار عالی و دلچسب را در اختیار کاربران قرار دهد.

رویداد معرفی محصول سونی فردا ۱۴ شهریور ماه و ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. شما منتظر اکسپریا ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

رنگش واقعا عالیه ولی خود گوشی مشکله اگه مشکل soc رو حل کنه که 50 درصد افت قدرت نداشته باشه و از لنز خودش استفاده کنه با الگوریتم درست حسابی شاهد گوشی خوبی خواهیم شد قیمتشم چیزی بین 650 تا 750 دلار باشه خوبه

android pie

یا ابرفرض
https://www.gsmarena.com/first_sale_of_redmi_note_8_pro_exceeds_300000_units-news-39015.php
ردمی نوت 8 پرو تو 2 روز 300000 تا فروخته

Amin B3DA

سری ردمی عالین و این انتظار هم میشد ازش داشت

android pie

اره منم منکر خوب بودنشون نیستم و میگم که خیلی خوبن ولی باید بدونی این فروشو فقط تو بازار چین داشته و نه تو هند و نه تو بازار جهانی فعلا هیچ پیش فروشی نداشته و یکی از اعضای شیائومی هند گفته که تا 8 هفته دیگه ردمی نوت 8 تو بازار هند و جهانی فروخته نخواهد شد

Dariushrd

قیمتو بیار پایین سونی جان…بیار پاییین هرچند ما نمیتونیم کلا بخریم

mehrdad_ma

پنل 4k و باتری ۳۰۰۰

Amin B3DA

اون اسپیکره بغل گوشی؟؟؟ اون دکمه پایین شاتره؟؟

m.b

حسگر انگشته

Amin B3DA

اها. آخه تو j6 پلاس اگر اشتباه نکنم توی حاشیه بود عین این اما توی این رنگ این مشکی بودنش خیلی زشت میشه. اونم ک دیدم مشکی بود خودش پیدا نبود

علی شیخ زاده

سونی خداوندگار حاشیه😐

m.b

وقتی 3 بار میکُشیش و میبینی هنوز زندست…😂😂🤦‍♂️
اِه تو هنوز زنده‌ای؟😂👌
خداییش سونی چطور زندست هنوز؟🤔😅

علی شیخ زاده

با کمک پلی استیشن و بخش های دیگه

m.b

آره منم فکر میکنم سود بخش های دیگه رو برای بخش موبایل خرج میکنه که سر پا نگه داره این بخش رو…

android pie

خداوکیلی نمی دونم فنای سونی چطوری میتونن این گوشی هارو بخرن اخه بری 450 دلار بدی ولی چیپست گوشیت اسنپ 636 باشه یا 950 دلار بدی چیپستش اسنپ 855 باشه ولی بعدش 50 درصد افت قدرت داشته باشه سونی کلا راه رو اشتباه رفته برای زنده موندن و پیشرفت باید گوشی بده بیرون که هم ابروی سونیو نبره زیر سوال و هم امکانات و قیمتش مناسب باشه همون اکسپریا 10 که قیمتش 450 دلاره اگه 200 میداد فروشش خیلی بهتر میشد

MR.CAMPER

داداش شرمنده این قضیه ۵۰ درصد افت عملکرد چیه؟
من مدتی هست که اخبارو دنبال نمیکنم میتونی سک لینکی چیزی بهم بدی؟ ممنونت میشم

MR.CAMPER

*لینک*

android pie

راستش من لینکشو ندارم فک کنم مهندس واعظ داشته باشه

afsoon

امیدوارم طراحی این نباشه که واقعا حال بهم زن هست

Ebinem

sony mobile is dead .
سونی موبایل تو هیچ رده توان رقابت نداره. نه پایین رده نه میان رده نه پرچمدار.
بعد نکته دیگه اینکه خیلی خوش اشتها هست. میان رده های 400 450 دلاری میده که در حد پایین رده های برندهای دیگه هستند.

Dr.Nazer

صفحه‌نمایش اولد و حسگر اثرانگشت کنار بدنه در نیمه‌ی دوم ۲۰۱۹؛ الفاتحه مع الصلوات

Milad7

سونی کارش سخت شده

Milad7

تقریبا تمام… 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)