حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

دیروز بود که در ترنجی سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را در واقعیت دیدیم. رندرهای جدید سونی اکسپریا ۲ طراحی این گوشی هوشمند را در زوایا مختلف به نمایش می گذارد. انتظار می رود این دستگاه در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شود. امروز رندرهای متفاوتی از آن منتشر شده که می توان در آن ها رنگ های سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) را دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رنگ های سونی اکسپریا ۲

 

رنگ های سونی اکسپریا ۲

رنگ های سونی اکسپریا ۲

همانطور که می دانید، به زودی و در نمایشگاه 2019 IFA از گوشی سونی اکسپریا ۲ رونمایی می شود. با این حال امروز رندرهای جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که این محصول را از زوایای مختلف و در رنگ های گوناگون به تصویر می کشند.

شکل ظاهری سونی اکسپریا ۲ درست مشابه با مدل قدیمی آن یعنی اکسپریا ۱ است، با این تفاوت که دوربین سه گانه در گوشه بالا و سمت چپ گوشی قرار دارد. درگاه سیم کارت و حسگر اثر انگشت در کناره سمت چپ و دکمه تنظیم صدا، کلید پاور و شاتر دوربین نیز در سمت راست گوشی به چشم می خورند. بخش پایینی این گوشی هوشمند ژاپنی پورت USB-C، بلندگو و میکروفن اصلی را میزبانی می کند. میکروفن ثانویه نیز در بالای گوشی قرار دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، Xperia 2 نیز مانند Xperia 1  فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری است و این اصلا موضوع غیر قابل انتظاری نبود.

سونی اکسپریا ۲ مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت صفحه 21:9 بوده و باتری آن در مقایسه با باتری 3330 میلی آمپر ساعتی سونی اکسپریا ۱ اندکی کوچکتر است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می برد و ظرفیت رم و حافظه اصلی آن نیز به ترتیب برابر با 6 و 128 گیگابایت است.

متاسفانه هنوز اطلاعات جامعی درباره دوربین سلفی به دست ما نرسیده اما ظاهرا نوع و ویژگی های دوربین سه گانه اصلی مشابه با همان مدل قبلی خواهد بود. شرکت ژاپنی سونی تاکنون حرفی درباره گوشی اکسپریا 2 نزده و هیچ یک از این اطلاعات را رسما تایید نکرده است.

نظر شما درباره طراحی احتمالی اکسپریا ۲ چیست؟ این رنگ ها را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

به نوت ۱۰ میگن زیبا به این میگن سرامیک کاشی

مال سونی خار داره ؟

_V_

نوت ۱۰ خیلی نازک تر از اینه
اینو ی نگاه کن تو

Tanhavash3

قشنگه 🙂

nima.1987

نمیدونم چرا حسگر یکپارچه با نمایگشر نمیزاره 🙄 باتری رو حداقل به 3800 باید برسونه

android pie

سونی جان یا بخش گوشی تو ببند یا یه چیز بده بیرون که ارزش خرید داشته باشه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بزار صفحه نمایشش qhd+ هم باشه بازم خوبه اسنپ 855+ بزار اپدیت هم مداوم و مرتب بده قیمتشم کمتر 750 دلار بده بازار ببین چجوری فروشت بهتر میشه

Dr.Nazer

طراحی قاب‌جلویی زمان S8 و الجی G6؛ حسگر اثرانگشت کنار بدنه؛ فاقد جک هدفون.. برادر بزن کنار :-/

Milad7

زشته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)