حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر هندزفری کاملا بی سیم هواوی فری بادز جدید با دو چیپست کایرین منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

هواوی علاوه‌ بر معرفی خانواده میت ۳۰ (Mate 30) از جدیدترین فری‌بادز (FreeBuds) خود نیز رونمایی خواهد کرد. تیزر هندزفری کاملا بی سیم هواوی فری بادز جدید با دو چیپست کایرین منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هواوی فری بادز جدید

فری بادز جدید هواوی

فری بادز جدید هواوی

می دانیم که چیپست پرچمدار کایرین ۹۹۰ نیز در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد و جدیدترین ایربادهای بی‌سیم هواوی نیز از یک تراشه اختصاصی با تکنولوژی تراشه‌های کایرین استفاده خواهند کرد.

هواوی در صفحه توییتر خود از تجربه صوتی جدید که در نمایشگاه IFA 2019 معرفی خواهد شد، صحبت کرده است. همچنین به وضوح می بینیم که ایربادهای جدید هواوی دارای چیپست اختصاصی Kirin خواهند بود.

ایربادهای جدید هواوی از راه‌حلی شبیه W1 موجود در ایرپادهای اپل برای متصل شدن سریع به دستگاه‌ها و افزایش کیفیت صدا استفاده می‌کند. تیزر منتشر‌شده توسط هواوی نشان می‌دهد که فری‌بادز‌های جدید به کیس شارژر نیز مجهز خواهند بود. کیس شارژر جدید ایربادز‌های هواوی به شکل دایره‌ای است. این در حالی است که کیس فری‌بادز ۲ به شکل جعبه مربعی شکل و فری‌بادز لایت دارای یک کیس استوانه‌ای بود.

تنها کمتر از یک هفته به شروع نمایشگاه IFA 2019 در شهر برلین آلمان باقی مانده است و انتظار می‌رود که محصولات بیشتر و جذاب‌تری را از طرف هواوی مشاهده کنیم. نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری کاملا بی سیم هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

نمیشه ع اینا رایگان روی میت30پرو بدن ☹🥺

Milad7

فقط ایرپاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)