حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ با قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ (Fitbit Versa 2) با قیمت ۲۰۰ دلار و مشخصات جذاب رسما معرفی شد ساعت هوشمند جدید فیت بیت ورسا ۲ به یک نمایشگر OLED و قابلیت‌های بهبود یافته نسبت به نسل پیشین خود مجهز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ورسا ۲ بیشتر آشنا شویم.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲

فیت بیت ورسا ۲

فیت بیت ورسا ۲

به دنبال عرضه‌ی موفقیت آمیز ساعت هوشمند ورسا کمپانی فیت بیت از دومین نسل این گجت پوشیدنی رسما پرده برداری کرد. این نسخه‌ی جدید در بخش‌های مختلفی با بهبود همراه شده که شامل یک نمایشگر OLED دستیار مجازی الکسا با پشتیبانی از اسپاتیفای٬ پردازنده‌ی سریع‌تر و همچنین عمر باتری طولانی‌تر نسبت به نسل پیشین می‌شود.

فیت بیت همراه این ساعت هوشمند٬ از یک سرویس جذاب به نام Fitbit Premium نیز پرده برداری کرد که ماهیانه ۱۰ دلار و سالیانه ۸۰ دلار باید برای مشترک شدن آن‌ها بپردازید. این سرویس برنامه‌های ورزشی و رژیم غذایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تمام نسخه‌های فیت بیت ورسا ۲ دارای قاب آلومینیومی هستند و به فناوری NFC مجهز خواهند بود که به شما اجازه می‌دهد با ساعت خود٬ پرداخت‌های الکترونیکی انجام دهید. این ساعت همچنین دارای پیگیری ضربان قلب و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری است؛ بنابراین شما می‌توانید در تمرینات آبی و هنگام شنا کردن نیز از این ساعت استفاده کنید.

فیت بیت ورسا ۲

فیت بیت ورسا ۲

قابلیت‌های معمول مچ‌بندهای هوشمند تناسب اندام را نیز می‌توان در این ساعت یافت. این شامل حالت‌های پیگیری تناسب اندام برای ورزش‌های دویدنی٬ دوچرخه سواری٬ یوگا و حتی پیگیری وضعیت خواب کاربر می‌شود. قابلیت جدید Sleep Score نیز به شما کمک می‌کند تا الگوی خواب مناسبی پیدا کنید.

این دیوایس به نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) مجهز است که می‌تواند در حالی که صفحه نمایشگر گجت خاموش است٬ موارد مختلفی نظیر ساعت٬ روند تمرین و وضعیت شارژ باتری آن را به نمایش بگذارد. فیت بیت می‌گوید این ساعت با هر بار شارژ می‌تواند ۵ روز دوام بیاورد که یک روز بیشتر از نسل پیشین آن خواهد بود. فقط یک کلید روی سمت چپ این ساعت قرار دارد که قابل برنامه‌ریزی است. اما متاسفانه این ساعت فاقد GPS داخلی است پس شما باید برای ردیابی گام‌هایتان آن را به گوشی خود وصل کنید.

قیمت فیت بیت ورسا ۲

فیت بیت ورسا ۲

فیت بیت ورسا ۲

نسل جدید ساعت هوشمند کمپانی فیت بیت با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود٬ در حالی که نسخه‌ی ویژه‌ی آن به همراه یک بند اضافی ۲۲۹ دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ ساعت هوشمند فیت بیت ورسا ۲ را با قیمت ۲۰۰ دلار می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)